Calendarul astrologic al lunii noiembrie. Daniela Simulescu a oferit avertismente pentru toate zodiile
Adina Buzatu este una dintre cele mai cunoscute și apreciate creatoarea de modă de la noi din țară. La cei 47 de ani, vedeta are o carieră impresionantă. De ani de zile îmbracă nume celebre din showbiz, iar ținutele sale atrag toate privirile. Cu ajutorul ei, bărbații îmbracă cele mai stilate costume. Artiști, sportivi, oameni de afaceri și chiar oameni politici i-au cerut sfatul atunci când a venit vorba de vestimentație.
Sinceră din fire, Adina Buzatu nu se ferește niciodată să spună lucrurilor pe nume, iar atunci când este vorba despre vestimentație, stilista nu se abține. Invitată în cadrul emisiunii „Play IT”, difuzată pe Kanal D2, Adina Buzatu a mărturisit că persoanele care cumpără o haină doar pentru brand și logo, fac o mare greșeală.
„Din păcate, nu scăpăm de logomanie și asta este o problemă care văd că ne urmărește. O obsesie care nu urmărește și care afectează tinerii. Este legată exact de social media, pentru că ei văd că se poartă brandurile. Da, poți să porți branduri. Eu nu am o campanie împotriva brandurilor, eu am o campanie împotriva logourilor expuse”, a spus Adina Buzatu, în cadrul emisiunii „Play IT”, difuzată pe Kanal D2.
Te-ar putea interesa și: Ruxit, mărturisiri despre relația pe care a avut-o cu Babasha: „S-a dus povestea! Sunt fosta lui”. Artistul este acum mai îndrăgostit ca niciodată de noua iubită
Adina Buzatu consideră că purtarea hainelor doar pentru a afișa un brand este o greșeală, criticând această practică drept o formă superficială de a căuta validarea socială. Cunoscuta stilistă îi sfătuiește pe consumatori să pună preț pe calitate, nu pe brand.
„Dacă tu cumperi un produs pentru că îți place materialul din care e făcut, felicitări! Cumpără ce îți permiți. Poate să fie un euro sau 5000 de euro. E bugetul tău, treaba ta. Dar dacă tu cumperi un produs doar să scrie mare, pentru ca celălalt să vadă că tu ai bani și că faci parte dintr-o societate înaltă, atunci este o greșeală. E exact ca atunci când oamenii își cumpără mașini nu pentru că le plac lor, nu pentru că știu să le conducă, ci pentru că alții o să îi aplaude.
Dacă vezi un om cu un logo pe el, 100% nu face parte dintr-o societate înaltă, deci nu are cum. Nu o să vezi niciodată un francez cu un logo pe el de un kilometru. Ei au o educație vestimentară transmisă din tată în fiu, din mamă în fiică, de generații întregi. Nu există așa ceva. E vorba de calitate. Eu promovez calitatea, nu brandul”, a mai precizat Adina Buzatu, în cadrul emisiunii „Play IT”, difuzată pe Kanal D2.
Te-ar putea interesa și: „Eu nu cred domnule în căsătorie”. Ilinca Vandici nu s-a abținut! Reacția prezentatoarei TV, după ce Virgil Ianțu a cerut-o de soție pe mama fiicei lui, după 20 de ani
Te-ar putea interesa și: Ana-Maria Barnoschi și Vlad Bălău s-au căsătorit! Imagini spectaculoase de la nuntă / Foto
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Valentina Miu
Categorie: Vedete
Iată ce-ți rezervă astrele...