Anca Serea, vacanță cu peripeții la Paris: Au fost anulate multe trenuri. Inițial ne-au zis că nu mai putem ajunge la Paris/ EXCLUSIV
Data actualizării:
Data publicării:
Anca Serea a vorbit, în exclusivitate pentru Spectacola, despre vacanța din Paris, dar ne-a împărtășit și primele impresii de pe tărâmul magic Disneyland.

Anca Serea le-a făcut copiilor ei o surpriză de 1 iunie și a cumpărat bilete direct spre Disneyland. Vedeta a plecat singură, fără soțul ei, Adi Sînă, care avea de onorat câteva evenimente muzicale în India, în această perioadă. Despre cum a fost călătoria până acolo, dar și despre primele impresii lăsate de orașul iubirii, ne-a povestit chiar soția artistului, într-un interviu în exclusivitate pentru Spectacola.

"E foarte frumos, le-am făcut o surpriză, le promisesem înainte de pandemie. Am planificat această călătorie de mult și știam practic ce ne așteaptă. Sunt doar eu cu copiii aici, dar asta e normalitatea mea, mă descurc bine, pentru că îi iubesc și ei sunt foarte buni și ne înțelegem foarte bine. Sunt niște copiii foarte speciali și nu există nicio problemă. Duminică ajungem acasă. Am mai fi stat, dar Ava își dorește foarte mult să ajungă la serbarea de final de an. Noi am mai fi vrut să prelungim, să stăm câteva zile și la Viena.", a declarat Anca Serea în exclusivitate pentru Spectacola.

Anca Serea a avut parte de mai multe peripeții în această călătorie

Ca mijloc de transport, vedeta a ales trenul. Anca Serea ne-a mărturisit faptul că are mare fobie de avion și nu se urcă îl el decât în situații excepționale. În acest sens, aceasta a petrecut împreună cu copiii săi extrem de mult timp pe drum, dar cei mici nu s-au plâns nicio secundă, dezvăluie vedeta. De asemenea, nici peripețiile nu au lipsit.

"Am plecat vineri de la București, la ora 14:00 și am ajuns la ora 9:00 la Viena. Am stat o zi și jumătate și apoi încă jumătate de zi, vreo 12-13 ore până la Paris. Călătoria a fost ok, am făcut multe eforturi, dar a fost bine. Am avut multe peripeții, dar important e că suntem sănătoși. Eu am fobie de avion, nu prea zbor decât în condiții foarte speciale și nu în locații mai lungi de o oră- o oră jumătate.

Copiii și-au dorit foarte mult acest lucru și eu, la un moment dat, când am avut problemele acelea cu trenul, pentru că au fost foarte multe anulate, ne-am dat jos din tren, inițial ne-au zis că nu mai putem ajunge la Paris, am avut tot felul de aventuri de astea. Eu i-am rugat atunci, am insistat să rămânem la Munchen peste noapte, pentru că acesta e alt oraș care nouă ne place mult, dar eu au zis "Nu, nu, noi mai vrem să mai mergem". Mi s-a părut foarte amuzant. Sunt niște omuleți care știu exact ce-și doresc și cât pot să ducă. N-a fost niciun moment în care să se plângă și pentru mine e o lecție foarte importantă.", ne-a mai mărturisit vedeta în exclusivitate.

Ce impresia i-a lăsat Disneyland-ul vedetei

Chiar dacă cei mici au fost copleșiți de emoție, în momentul în care au pășit pe tărâmul magic de la Disneyland, vedeta nu a fost la fel de încântată. Aceasta a fost copleșită de aglomerație, de prețurile enorme, dar și de mizerie.

"Când au pășit în Disneyland au fost foarte fericiți. Mega fericiți. Erau wow, wow. Agitați așa un pic, pentru că părinții se transformă în ceea ce nu ar trebui să fie niciodată și copiii preiau din agitația asta. Rândurile de așteptare la Disneyland sunt foarte, foarte mari. Chiar dacă am plătit biletele înainte, chiar și așa se aștepta. Practic, într-o zi de parc nu prinzi să te dai în mai mult de 5-6 atracții. Noi suntem mai pe liniște. Mi s-a părut așa... 50.000 de oameni. E greuț, mai ales dacă te duci cu copiii acolo. Am văzut copiii în cărucior, eu chiar nu sfătuiesc să mergeți cu copii sub 5 ani. Mai ales dacă e cald, e junglă. Lumea se transformă. E de stat așa doar două zile, pentru că nu găsești rezervare la masă, prețurile sunt explodate. Dar a meritat, fericirea lor e mai presus de orice detaliu de ăsta.", ni s-a confesat ea.

Care este programul acestora de 1 iunie

"Astăzi la 12:30 vom ajunge la Louvre, pentru că ei nu au ajuns aici, iar la 19:30 urcăm în Turnul Eiffel, unde avem și cina. Avem o zi plină. Și mâine cred că la fel facem și după ne pregătim să ne întoarcem acasă.", a conchis Anca Serea.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel
Categorie: Vedete
Tagurile articolului: 1 iunie  anca serea  calatorie  disneyland  paris  peripetii

DC Media Group Audience

Jador/ captură video Youtube, Spectacola

Cine va cânta la nunta lui Jador: „Datorită lui sunt astăzi în muzică”. Care este tradiția la care artistul vrea să renunțe / video

Cătălin Moroșanu, Iancu Sterp/ captură video Spectacola, Instagram

Cătălin Moroșanu, reacție după scandalul cu Iancu Sterp la Survivor: „Nu e ok să te pui cap în cap cu cineva care e luptător. Ce s-a văzut a fost eronat”/ video

Captură video: Pro TV

Andrei Ciobanu, dezamăgit de gestul pe care l-a făcut TJ Miles la Survivor All Stars: „Am rămas cu un gust amar” / FOTO

Alina Bădic - horoscop aprilie 2024

Alina Bădic a venit cu horoscopul 21– 27 aprilie 2024. Zodia care va lua o decizie bună care uimește pe toată lumea

Victoria Ghiță. Captură video: YouTube/Românii au talent

„Ai mari șanse să câștigi Românii au Talent”. Cei patru jurați au fost impresionați de stilul de dans al Victoriei

Dorian Popa, Laurențiu Reghecampf, captură video Youtube

În plin scandal cu Reghecampf, Anamaria Prodan îi cere sfatul lui Dorian Popa: „Mă doare sufletul că în direcția asta se îndreaptă și băiatul meu cu tatăl lui”

Captură video: Pro TV

Ana Porgras, moment de gelozie la Survivor All Stars, după cina romantică dintre Zanni și Alexandra Duli: „Nu înțelegeam de ce a ales-o pe ea”

Astrologul Remus Ionescu. Captură video: YouTube/Playtech Stiri

Cele mai favorizate zodii în luna mai 2024. Astrologul Remus Ionescu: „Ei au noroc din senin”

Gemenele Oana și Adina Timofte. Captură video: România TV

Horoscopul banilor pentru luna mai 2024, cu gemenele Adina și Oana Timofte. Zodiile care vor avea câștiguri financiare uriașe

Captură video: YouTube/Canal33

Horoscop cu Camelia Pătrășcanu. Previziuni pentru fiecare zodie până pe 1 mai

Anca Dimancea, captură video Youtube, Lumea Nevăzută

Anca Dimancea, previziuni pentru perioada următoare. Cu ce provocări vine vara: „De luna asta mă tem mai mult”

Chef Ștefan Popescu, Instagram/ pexels.com

Câte minute se fierb, de fapt, ouăle de Paște și ce trebuie să faci ca să nu se crape coaja. Secretele lui chef Ștefan Popescu de la Chefi la Cuțite