Anca Țurcașiu, rețetă sănătoasă pentru micul dejun. Modul de preparare este unul inedit: „Astfel față de cum face toată lumea”
Data publicării:
Anca Țurcașiu le-a dezvăluit fanilor săi o nouă rețetă pentru masa de mic dejun.

Anca Țurcașiu a renunțat de mult timp la noțiunea de „dietă”, întrucât celebra actriță și-a creat un adevărat stil de viață în jurul alegerilor alimentare pe care le face în ziua de astăzi. Vedeta nu doar că evită toate alimentele pe bază animală, dar își alege și cu mare atenție preparatele vegetale pe are și le pune în farfurie. Astfel, nici mas de mic dejun nu „scapă” fără multe legume și proteine de calitate. Anca Țurcașiu le-a dezvăluit, astfel, fanilor cum arată pentru ea prima masă din zi.

„În timp ce preparam micul dejun m-am gândit să vă arăt și vouă ce fac astăzi, pentru că mi s-a părut așa, astfel, față de cum face toată lumea. Este vorba despre salată verde tăiată și spălată, peste care am pus o lingură de muștar și o lingură de soia, fără ulei, fără sare, fără absolut nimic. Am amestecat foarte bine, o las puțin să se îmbibe de aromele respective și voi adăuga două ouă fierte în câteva minute. Așa arată salata mea, ouăle neapărat bio, peste care am pus puțin piper proaspăt măcinat. Poftă bună!”, le-a spus Anca Țurcașiu fanilor, pe rețelele de socializare.

Citește și: Anca Țurcașiu, idee de prânz rapid pentru dietă: „Am improvizat o salată”. Ingredientele simple de care ai nevoie

Anca Țurcașiu, o disciplină de soldat

Actrița este conștientă de faptul că un astfel stil de viață nu ar fi posibil în lipsa motivației și determinării, două atuuri pe care aceasta pare că le are din plin. Astfel, vedeta spune că nu pune accent doar pe alimentație, ci și pe mișcare, care o ajută să se mențină în cea mai bună formă fizică.

„Am o disciplină și o motivație când vine vorba despre a face lucruri demnă de un soldat. Stau toată vara pe litoral de 30 de ani, lucrez acolo. Într-o vară mi-am impus ca în fiecare dimineață, cu toate că adorm foarte târziu, în jur de 1:00-2:00, nu contează, să mă trezesc la 7:00 și la 7:05 să fiu pe plajă pentru 6-7 kilometri de mers alert. Am făcut asta în fiecare zi timp de 3 luni. Nu conta că mi-era rău”, a povestit Anca Țurcașiu, în podcastul Adinei Alberts.

VEZI și: Anca Țurcașiu, rețetă de rulouri cu dovlecel și ou. Este sănătoasă și potrivită pentru orice dietă

Când a renunțat la carne

Sunt ani de zile de când Anca Țurcașiu a renunțat la carne. După o perioadă însă, aceasta s-a decis să elimine și produsele lactate din alimentația sa, alegeri care i-au influențat considerabil starea de sănătate, povestea actrița în trecut.

„La 20 de ani am renunțat să mănânc carne. Sunt o persoană căreia nu i-a plăcut carnea. Când am plecat de-acasă nu am mai mâncat natural. După ce am intrat la menopauză am avut o inflamație articulară foarte puternică, gravă, ceva cumplit. Mi-a ieșit o analiză foarte proastă. M-am dus la mai mulți medici, iar doi dintre ei mi-au zis să renunț la carne și lactate. Deci nu mănânc carne, nu mănânc lactate”, a mai declarat Anca Țurcașiu, în același podcast.

Citește și: Anca Țurcașiu s-a redescoperit după divorț. Greșelile pe care le-a conștientizat în timpul căsniciei: „M-am mobilizat dintr-o cădere gravă”

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel
Categorie: Vedete

DC Media Group Audience

Captură video: YouTube/Acces Direct

Demisie șoc la Antena Stars! A plecat de la Acces Direct după 6 ani: „A fost ultima mea zi”

Captură video: YouTube/Kanal D Romania

Suma uriașă pierdută de Cristina Bâtlan în urma afacerii pe care a avut-o cu Cătălin Botezatu. În ce relații a rămas femeia de afaceri cu celebrul designer

Andrei Nae

O studentă rupe tăcerea în cazul lui Andrei Nae, cunoscut drept „profesorul în fustă”

Captură video: Pro TV

Ioana Gingină a vrut să știe toată lumea de ce nu-l suportă pe Cristi Mitrea. Actrița nu s-a abținut: „Am văzut eu niște lucruri”

Andrei Nae

Ați văzut profesorul în fustă de la Universitatea din București? Adevărul despre fotografia publicată de Mara Bănică

Agerpres

Știrea zilei e despre Carmen Brumă. NIMENI din presă n-a scris despre asta! Cu lacrimi în ochi, a făcut marele anunț: E o nouă etapă în viața mea

Insula iubirii

Radu Vâlcan anunță ce cuplu părăseşte Insula Iubirii: Cum plecaţi, împreună sau separat?

Dana Budeanu/ captură video Youtube, VERDICT DANA BUDEANU

Dana Budeanu, reacție în cazul profesorului în fustă

pexels-max-fischer-5212362

Universitatea din București, decizie după ce un profesor a apărut în fustă

Captură video: YouTube/Kanal D Romania

Gabi Bădălău s-a dat de gol! Spunea că nu a înșelat-o niciodată pe Bianca Drăgușanu, dar acum a recunoscut tot fără menajamente

Andrei Nae

Profesor, după ce Andrei Nae a purtat o fustă: Aș vrea să evit să îl elogiez...

Captură video: YouTube/Adevaruri ascunse

Horoscop 22 - 28 iulie 2024, cu Mihai Voropchievici. Zodia care va avea parte de reușite în tot ce face