De la primul „nu” la realizări remarcabile: Povestea Florentinei Opriș, ambasador al vieții sănătoase
Colo, pe numele său real Alexandru Bălan, este un cunoscut YouTuber și influencer român. El a devenit popular prin videoclipurile sale pe YouTube, unde aborda diverse subiecte legate de gaming, lifestyle, și provocări.
Colo a fost implicat într-o serie de controverse care i-au afectat imaginea publică. Una dintre cele mai grave a avut loc în 2020, când a fost acuzat de instigare la violență și la ură împotriva femeilor, în urma unor declarații făcute într-un videoclip. Aceste declarații au atras critici puternice atât din partea publicului, cât și a autorităților. Poliția a deschis o anchetă în urma plângerilor depuse, iar Colo a fost reținut pentru 24 de ore.
În urma scandalului, Colo și-a pierdut o mare parte din susținerea publicului și a pierdut colaborări cu diverse branduri. El și-a cerut scuze public pentru comportamentul său, dar impactul negativ asupra carierei sale a fost semnificativ.
Te-ar putea interesa și: Suma uriașă pe care o cere Bogdan de la Ploiești la o nuntă
Acum, Alexandru Bălan s-a căsătorit cu iubita sa, Alexandra, cu care are o relație de 10 ani. La nunta celor doi au fost prezente figuri cunoscute din lumea youtuberilor și influencerilor. În afară de formația muzicală care a făcut atmosferă întreaga noapte, celor doi miri le-a cântat și celebrul Bogdan de la Ploiești, pentru care Colo a plătit nici mai mult, nici mai puțin de 12.000 de euro. Nici la capitolul verighete nu s-a lăsat mai prejos. Pentru cele două inele, youtuberul a recunoscut că a scos din buzunar uimitoarea sumă de 15.000 de euro, aproximativ. Nu este de mirare suma, ținând cont că cei doi îndrăgostiți au ales brandul Cartier, unul dintre cele mai prestigioase și renumite branduri de bijuterii și ceasuri din lume, cu o istorie bogată și o reputație de excelență în design. Cartier a fost denumit „bijutierul regilor și regele bijutierilor” de către regele Eduard al VII-lea al Angliei, unul dintre cei mai loiali clienți regali. De-a lungul anilor, brandul a creat bijuterii pentru multe case regale din întreaga lume.
„Aici este un subiect dificil să zic așa. Într-adevăr, verigheta este de la Cartier, arată super șmecher. Noi am ales aur alb și platină, dacă nu mă înșel, nu mai țin minte exact. Oricum nu a contat, mi-a plăcut foarte tare modelul. Aici e un subiect dificil pentru că au fost destul de scumpe verighetele. Mi se pare că a mea a fost undeva pe la vreo 8500 de euro și a Alexandrei a fost undeva pe la vreo 5600-5700, ceva de genul ăsta. Adică au fost destul de scumpe pentru niște inele. Dar acum știi cum e. E și vorba de brand, e și vorba că ne-au plăcut nouă foarte tare. A fost o dambla de-a noastră. E o chestie pe care o purtăm toată viața, e un accesoriu care ne leagă. Ele, în total, au fost, dacă nu mă înșel, 14.700 de euro, cam ăsta a fost prețul. În jur de 15.000 cu tot cu transport. Îți dai seama că nu merită banii, mai bine te duci în Teilor și îți luai niște verighete cu 25 de milioane amândoi și aia e, dar da, chiar arată bine”, a declarat Alexandru Bălan, pe pagina sa de TikTok.
Te-ar putea interesa și: Theo Rose, despre relația cu Anghel Damian: „M-am speriat când am rămas însărcinată”
@coloab Replying to @amor fati ♬ original sound - Alexandru Bălan
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Loredana Tanase
Categorie: Vedete