Horoscop vineri, 22 noiembrie 2024. Previziuni pentru toate zodiile
Iată ce-ți rezervă astrele...
După multă muncă intensă, Alexia Eram și-a lansat propriul brand de haine, numit „Margot”. Timp de un an, fiica celebrei prezentatoare Andreea Esca s-a dedicat pentru a-și îndeplini visul. Aceasta a investit mult timp și efort în conceperea unor articole vestimentare care reflectă stilul său personal și tendințele actuale. Alexia și-a dorit ca fiecare piesă să fie nu doar stilată, ci și confortabilă, astfel încât tinerii să se simtă bine purtându-le.
Alexia Eram a ales numele „Margot” pentru brandul său de haine deoarece acesta este cel de-al doilea ei nume. În copilărie, fiica Andreei Esca se prezenta adesea ca „Margo”, iar acum consideră că acest nume reflectă mai bine romantismul și natura ei. Deși folosește în prezent prenumele Alexia, Alexia a simțit că „Margot” ar trebui să fie reprezentativ pentru brandul său, transformând fiecare piesă vestimentară într-o extensie a identității sale.
Te-ar putea interesa și: Monica Bîrlădeanu, mesaj pentru Theo Rose după nuntă. Ce i-a transmis actrița când a aflat că s-a căsătorit în urmă cu trei săptămâni
Pe site-ul oficial al brandului Margot, fondat de Alexia Eram, sunt disponibile momentan doar câteva articole vestimentare, toate în culori neutre, cum ar fi alb, negru și gri. Prețurile pentru aceste piese vestimentare variază. Prețurile pornesc de la 175 de lei, pentru o șapcă, și ajung până la 580 de lei, pentru un hanorac.
Un tricou din colecția „Margot” se vinde la prețul de 56,90 euro, în timp ce hanoracele au un preț de 115,90 euro. Pantalonii lungi sunt disponibili pentru 70,60 euro, iar pantalonii scurți, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, au același preț de 48,90 euro. În plus, șepcile pot fi achiziționate la prețul de 35,20 euro.
Toate produsele sunt realizate la noi în țară, într-un atelier românesc, sub îndrumarea unei echipe formate din câțiva prieteni de-ai Alexiei Eram. Fiica Andreei Esca a ales să contribuie astfel la susținerea producției locale.
Te-ar putea interesa și: Doliu imens în cinematografia românească. A murit actorul Valeriu Pavel Dan, după ce s-a prăbușit pe stradă
După despărțirea de Mario Fresh, Alexia Eram și-a canalizat atenția asupra carierei sale. Fiica Andreei Esca a așteptat cu nerăbdare momentul în care își va putea lansa brandul, începutul fiind marcat de schițarea primelor idei și modele, precum și de alegerea materialelor preferate. După mai bine de un an de muncă, în care s-a confruntat cu numeroase provocări și momente de incertitudine, Alexia a reușit, în sfârșit, să creeze un brand care îi reflectă personalitatea și stilul.
„Aștept momentul acesta de când am pus pe hârtie primele idei pentru acest brand, de când am tipărit pe o foaie albă câteva modele de hanorace și am schițat primele variante de logo, de când am ales dintre sute de materiale, pe acelea pe care mi-ar plăcea mie să le port.
Acum a venit ‘momentul’ și sunt extraordinar de fericită că, după mai bine de un an de muncă, după multe întârzieri și greșeli, după perioade în care m-am blocat și nu știam cum să mai continui, după multe momente în care nu credeam că mai pot duce totul pana la capăt, am reușit!
Am ajuns, în sfârșit, să creez un brand pe sufletul meu, pe care să îl împărtășesc cu voi! Acum, tot ce pot să-mi mai doresc, este să vă placă și vouă! Cu drag și recunoștință, Alexia MARGOT”, scria Alexia Eram, pe pagina sa de Instagram.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Valentina Miu
Categorie: Vedete
Iată ce-ți rezervă astrele...