Corina Caragea a trecut prin momente cumplite în Grecia: Ne-a prins furtuna, ne-am rătăcit
Data actualizării:
Data publicării:
Corina Caragea a povestit o întâmplare extrem de neplăcută prin care a trecut într-o vacanță.

Corina Caragea este o adevărată împătimită a vacanțelor, declarând, de nenumărate ori, faptul că cea mai mare parte din buget o alocă călătoriilor. Aceasta își planifică din timp destinațiile viitoare, visând la cele mai îndepărtate locații.

"Nu s-au deschis toate destinațiile, mi-ar fi plăcut să mă duc în Asia în această vară, dar Thailanda nu e deschisă decât parțial, Vietnam nu cred. Cred că voi merge undeva în Europa, mie îmi place mult Italia și probabil că o să mă întorc în Sardinia unde am găsit cele mai frumoase plaje, alături de Grecia și stau cu ochii pe Asia, poate totuși reușesc să ajung acolo.", a declarat Corina Caragea, potrivit viva

Care sunt cele mai mari temeri ale Corinei Caragea

Chiar dacă adoră destinațiile exotice, aceasta are însă și o temere destul de mare. În Grecia a avut parte de o experiență foarte neplăcută cu apa, lucru ce a speriat-o extrem de tare pe vedetă.

"Mi-e foarte frică de apă și anul trecut, în Grecia, am avut un incident pe mare nasol. Am prins o furtună și după ce am plecat eu a fost chiar uragan. A fost îngrozitor! Atunci m-am speriat foarte tare. Deci cu avionul nu am avut probleme, dar cu apa da, pentru că nici nu știu să înot. Eram pe o barcă mică, ne-a prins furtuna, ne-am rătăcit, a fost destul de nasol. Eram doi necunoscători în barcă. Mi s-a părut că a durat un secol până am ajuns la mal și m-am văzut pe pământ din nou. Prietenul meu știe să înoate. De-a lungul timpului, am încercat să îmi înving teama asta luând lecții de înot, dar nu am reușit.", a continuat ea.

Vedeta este în continuare atentă la regulile impuse de covid

Aceasta a mărturisit și că, pentru a nu risca să piardă bani prețioși, se informează mereu despre regulile încă în vigoare impuse de covid-19, în orice locație nouă în care merge.

"Sunt tot  felul de reguli din astea foarte riscante, pentru că pierzi o grămadă de bani și vacanță și tot. Eu încă sunt precaută, mă uit unde sunt teste, unde nu sunt teste . Am o prietenă care tocmai a ajuns în Mauritius și a fost depistată pozitiv în prima zi de vacanță, e în izolare fix până pleacă înapoi", a mai spus prezentatoarea TV.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel
Categorie: Vedete
Tagurile articolului: corina caragea  destinatii  frica  vacante

DC Media Group Audience

Cătălin Moroșanu, Iancu Sterp/ captură video Spectacola, Instagram

Cătălin Moroșanu, reacție după scandalul cu Iancu Sterp la Survivor: „Nu e ok să te pui cap în cap cu cineva care e luptător. Ce s-a văzut a fost eronat”/ video

Captură video: Pro TV

Andrei Ciobanu, dezamăgit de gestul pe care l-a făcut TJ Miles la Survivor All Stars: „Am rămas cu un gust amar” / FOTO

Captură video: tvonline123.com

Zanni și Alexandra Duli, la un pas să formeze un cuplu. Faimosul a dezvăluit la Survivor All Stars motivul pentru care cei doi nu au avut o relație

Alina Bădic - horoscop 14 - 20 aprilie 2024

Alina Bădic, horoscop 14 - 20 aprilie 2024. Zodia care trebuie să înțeleagă anumite mesaje

Captură video: YouTube/WOWnews

Minerva, horoscop pentru perioada 16 aprilie - 15 mai. Previziuni pentru toate zodiile

Captură video: Pro TV

Ana Porgras, moment de gelozie la Survivor All Stars, după cina romantică dintre Zanni și Alexandra Duli: „Nu înțelegeam de ce a ales-o pe ea”

Gemenele Oana și Adina Timofte. Captură video: YouTube/Paula Chirila

Ce ne așteaptă în 2024 în funcție de data completă de naștere. Gemenele Oana și Adina Timofte au dezvăluit cine va avea succes în acest an

Jador/ captură video Youtube, Spectacola

Cine va cânta la nunta lui Jador: „Datorită lui sunt astăzi în muzică”. Care este tradiția la care artistul vrea să renunțe / video

Captură video: YouTube/Canal33

Horoscop cu Camelia Pătrășcanu. Previziuni pentru fiecare zodie până pe 1 mai

Sursă foto: Captură video podcastul lui Mihail Neamțu.

Teorie incredibilă despre cancer. Prof. Dulcan: Ce spun acum mă cutremură. Am vrut să o zic la TV, dar mi-a fost teamă

Captură video: YouTube/La Măruță

Ana Pal a dat cărțile pe față. Adevăratul motiv pentru care a fost eliminată de la Survivor All Stars: „A fost nedrept” / VIDEO

Alina Bădic - horoscop 14 - 20 aprilie 2024

Alina Bădic - horoscop 14 - 20 aprilie 2024. Previziunile săptămânii pentru Berbec