Cove, vacanță romantică la Roma: „Roată lumea poartă masca pe stradă, foarte rar vezi fără mască și mulți au FFP2”
Data publicării:
Un weekend de relaxare, plimbare și un pic de shopping. Cove, prezentatorul Flash Monden de la Prima TV, și-a luat soția și a fugit pentru câteva zile la Roma.

În doi, s-au relaxat, s-au plimbat și nu au ratat o sesiune de shopping pe Via Corso. “A fost un weekend prelungit, am vrut să ieșim un pic în afară, doar noi doi.  Pe 2 ianuarie stăteam de vorbă și am zis: “hai să mergem undeva!” Și așa am ales Roma, un oraș pe care l-am văzut de multe ori și pe care îl îndrăgesc”, spune vedeta Prima TV.

Cove a avut parte și de o întâlnire surpriză la Roma, cu Papa Francisc. “Duminică, am ieșit în Piața San Pietro și era plin de oameni. Ca în vremurile de dinainte de pandemie. Chiar mă miram să văd atâta lume într-un loc. Apoi, am înțeles. De la un geam, Papa Francisc rostea o rugăciune. A fost un moment unic, care mi-a umplut inima de bucurie.”
Cu grade multe în termometre, 17, și reduceri la tot pasul, prezentatorul Flash Monden a îmbinat plimbarea cu shopping-ul. “Am mâncat bine, nu m-am grăbit nicăieri să văd obiective turistice, am preferat de data asta relaxarea, Și am profitat de sezonul de reduceri.  La Roma, toată lumea poartă masca pe stradă, foarte rar vezi fără mască și mulți au FFP2”, a mai spus Cove.

Gabriel Coveșeanu, în vârstă de 47 de ani, este unul dintre cei mai apreciați prezentatori TV din România. Cove este la bază actor și în continuare este angajat la Teatrul de copii Ion Creangă, din Capitală, aceeași instituție la care s-a angajat în urmă cu peste 20 de ani, imediat după facultate. Cove este acum managerul Teatrului Ion Creangă și, în paralel, activează ca prezentator TV, la Prima TV, unde realizează emisiunea Flash Monden, alături de Diana Bart.

Cove s-a mutat recent la Prima Tv, după ce, ani la rând, a făcut echipă cu Adela Popescu, la PRO TV, la cârma emisiunii Vorbește lumea.

Cum  a ajuns să lucreze cu Andreea Marin

Invitat în platoul emisiunii „Interviurile Spectacola și DC News”, realizată de Georgiana Ioniță, Cove a povestit cum a ajuns să lucreze cu Andreea Marin, în urmă cu 20 de ani. Actorul a fost co-prezentatorul emisiunii Surprize Surprize, iar modul în care a reușit să obțină postul este demn de un scenariu de comedie.

„S-a anunțat un casting pe post: Emisiunea Surprize Suprize organizează un casting pentru rolul de co-prezentator. Doritorii să vină în strada Pangrati, de la ora 10. N-am să uit niciodată. Eram actor la Teatrul Ion Creangă și avusesem spectacol dimineața și împreună cu ceilalți colegi actori. Unul dintre ei a zis: Haideți să mergem să dăm și noi probă. Și am mers toți. Când am ajuns pe strada Pangrati, la TVR, am avut senzația că este un miting. Nu cred că vă puteți imagina, toată strada era blocată de oameni care voiau să participe la acest casting. Eu le-am spus colegilor mei: „Iertați-mă, eu nu stau la coada asta. Aici trebuie să stai trei zile. N-am nicio șansă”. Și am plecat. Eu mi-am luat gândul.

Un coleg, ceva mai insistent, a făcut rost de un număr de telefon de centrală și a reușit să facă legătura cu cineva din redacție, de la Surprize Surprize.

A sunat și le-a spus că am fost la casting dar că era coada prea mare și nu am reușit să dăm proba. Iar ei au spus că „da, nu ne așteptam să vină atât de multă lume, așa că o să continuăm castingul prin înscriere”. Și colegul ne-a înscris pe toți la casting”, a povestit Cove în interviul de la Spectacola și DC News.

După ce a dat proba pentru postul de co-prezentator al emisiunii Surprize Surprize, Cove a avut parte de o adevărată surpriză. La câteva luni de la casting, când nici nu se mai aștepta la vreun răspuns, actroul a fost anunțat în direct că face parte din echipa emisiunii.

„Am fost anunțat că sunt co-prezentatorul emisiunii în direct. Mi s-a făcut o surpriză. M-a luat o altă colegă, regizor, cu care lucram în perioada aceea la niște spectacole de teatru independent, și mi-a zis: Producătorul Valeriu Lazarov, de la TVR, vrea să investească în spectacole de teatru independent, vrea să dezvolte latura asta, și ne-a chemat la o discuție. A venit acum în țară, că începe sezonul Surprize Surprize și vrea să vorbească cu noi”.

Am zis ok. Cu naivitatea mea, aveam 25 de ani. Și am mers. Eram îmbrăcat în blugi și aveam o vestuță de pescar, cu multe buzunare.

Ajung acolo și un alt coleg, care lucra în redacție, dar cu care mă știam, pentru că făcuse Facultatea de Teatru, îmi zice „Vino încoace”. Și m-au cărat ăia, m-au plimbat. Am urcat cu liftul în TVR până la ultimul etaj, acolo nu era nimeni, vă sați seama, sâmbătă seara, la ora 20. „Stai așa că nu-i aici, merge în partea cealaltă”. Deci m-au plimbat prin TVR vreo jumătate de oră, căutându-l pe Valeriu Lazarov. După care, cu câteva minute înainte de începerea emisiunii, intrăm în studioul de la Surprize Surprize, Dana Mladin era producătorul emisiunii, mă ia Dana de mână și mă pune în sală.

Eu tot explicam că eu am venit pentru altceva. Colega, știind despre ce e vorba, îmi spunea „hai, mai stai. Începe acum emisiunea asta, au publicitate imediat și la publicitate plecăm”, a povestit actorul.

Cove spune că s-a lăsat convins într-un final, și a decis să mai aștepte.

„Începe emisiunea. Intră Andreea și zice: „Noul meu coleg se află în sală. El nu știe asta. Toți cei care au dat castingul se află în sală”. Moment în care am început să mă uit prin sală, să văd dacă mai recunosc pe vreunul cu care am fost la casting. N-am recunoscut pe nimeni. Eu nu știam că eram deja pe niște ecrane. Și Andreea a spus: „Se va recunoaște în imaginile de pe ecran”. Pe ecranele alea, văd imagini cu mine. Proba pe care eu o dădusem. M-au luat, am intrat în platou, am  schimbat trei vorbe cu Andreea și m-au trimis să mă pregătesc să intru în emisiune.

M-am dus în culise și mi-au spus: Poftim, ia sacoul acesta pe tine. Că eu eram cu vesta pescărească pe mine. Andreea era într-o rochie făcută de Levința, cum avea ea rochiile acelea superbe, era un model de eleganță, de feminitate. Și eu eram într-o vestă de ziceai că sunt de la asociația vânătorilor și pescarilor, de am fost luat de pe baltă, cu o captură mai mare decât trebuia.

Ajung în culise și mi se dă un sacou, care cred că era cu trei numele mai mari”, a dezvăluit Cove în interviul de la Spectacola.

Urmăriți interviul integral:

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin
Categorie: Vedete
Tagurile articolului: cove  roma  sotia

DC Media Group Audience

Cătălin Moroșanu, Iancu Sterp/ captură video Spectacola, Instagram

Cătălin Moroșanu, reacție după scandalul cu Iancu Sterp la Survivor: „Nu e ok să te pui cap în cap cu cineva care e luptător. Ce s-a văzut a fost eronat”/ video

Captură video: Pro TV

Andrei Ciobanu, dezamăgit de gestul pe care l-a făcut TJ Miles la Survivor All Stars: „Am rămas cu un gust amar” / FOTO

Captură video: tvonline123.com

Zanni și Alexandra Duli, la un pas să formeze un cuplu. Faimosul a dezvăluit la Survivor All Stars motivul pentru care cei doi nu au avut o relație

Alina Bădic - horoscop 14 - 20 aprilie 2024

Alina Bădic, horoscop 14 - 20 aprilie 2024. Zodia care trebuie să înțeleagă anumite mesaje

Captură video: YouTube/WOWnews

Minerva, horoscop pentru perioada 16 aprilie - 15 mai. Previziuni pentru toate zodiile

Captură video: Pro TV

Ana Porgras, moment de gelozie la Survivor All Stars, după cina romantică dintre Zanni și Alexandra Duli: „Nu înțelegeam de ce a ales-o pe ea”

Gemenele Oana și Adina Timofte. Captură video: YouTube/Paula Chirila

Ce ne așteaptă în 2024 în funcție de data completă de naștere. Gemenele Oana și Adina Timofte au dezvăluit cine va avea succes în acest an

Jador/ captură video Youtube, Spectacola

Cine va cânta la nunta lui Jador: „Datorită lui sunt astăzi în muzică”. Care este tradiția la care artistul vrea să renunțe / video

Captură video: YouTube/Canal33

Horoscop cu Camelia Pătrășcanu. Previziuni pentru fiecare zodie până pe 1 mai

Sursă foto: Captură video podcastul lui Mihail Neamțu.

Teorie incredibilă despre cancer. Prof. Dulcan: Ce spun acum mă cutremură. Am vrut să o zic la TV, dar mi-a fost teamă

Captură video: YouTube/La Măruță

Ana Pal a dat cărțile pe față. Adevăratul motiv pentru care a fost eliminată de la Survivor All Stars: „A fost nedrept” / VIDEO

Alina Bădic - horoscop 14 - 20 aprilie 2024

Alina Bădic - horoscop 14 - 20 aprilie 2024. Previziunile săptămânii pentru Berbec