Ce tip de bărbați îi plac Ramonei Bădescu. Vedeta a făcut dezvăluiri despre relația cu logodnicul ei: „Nu ne-am plăcut la început”
Mario Fresh și Alexia Eram, fiica Andreei Esca, formau unul dintre cele mai longevive și apreciate cupluri din showbiz-ul românesc. Cei doi au avut o relație de opt ani, începută când erau doar niște adolescenți. Pe parcursul anilor, cei doi au mai avut câteva separări, dar au reușit de fiecare dată să treacă peste și să își continue frumoasa poveste de dragoste. De data aceasta, se pare că lucrurile s-au schimbat și nu ar mai exista o cale spre împăcare.
Alexia Eram a vorbit, la Știrile Antena Stars, despre planurile de vacanță și alături de cine o să își petreacă această perioadă a anului. Fiica Andreei Esca a spus că va petrece Crăciunul alături de familie, la București, dar va merge și la Paris, acolo unde locuiesc bunicii săi. De asemenea, tânăra a precizat că încă nu are planuri pentru Revelion, dar, cu siguranță, se va distra pe cinste.
„Fiecare face ce vrea cu viața lui, până la urmă. Trebuie să fii fericit, să îți trăiești viața. Planuri de sărbători ca în fiecare an. Cu familia, București, Paris, și cam atât momentan. Revelion nu știu, ca în fiecare an, dar vom vedea”, a declarat Alexia Eram, la Știrile Antena Stars.
Recent, Alexia Eram și-a lansat brandul de haine „Margot”. La eveniment, fiica Andreei Esca a amplasat un tomberon decorat cu un mesaj neașteptat: „My ex still misses me” (Fostului meu încă îi este dor de mine). Totodată, a pus acest mesaj și pe mai multe tricouri din colecția sa. Textul le-a stârnit curiozitatea oamenilor și i-a făcut să creadă că este un mesaj cu subînțeles, care face referire la Mario Fresh, fostul iubit al Alexiei.
Te-ar putea interesa și: Drama prin care a trecut mama Andreei Tonciu, până să o nască pe sora vedetei: „Nouă luni am stat doar la pat sau în spital”
După un an de muncă intensă, Alexia Eram și-a lansat propriul brand de haine, intitulat „Margot”. Fiica celebrei prezentatoare Andreea Esca a investit mult timp și energie în crearea unor articole vestimentare care reflectă atât stilul ei personal, cât și tendințele actuale. Alexia și-a dorit ca fiecare piesă să fie nu doar elegantă, dar și confortabilă, pentru ca tinerii să se simtă bine purtându-le.
Prețurile variază în funcție de piesele alese: o șapcă poate fi cumpărată pentru 175 de lei, iar un hanorac ajunge la 580 de lei. Un tricou din colecția „Margot” se vinde pentru 56,90 euro, în timp ce hanoracele au un preț de 115,90 euro. Pantalonii lungi sunt disponibili pentru 70,60 euro, iar pantalonii scurți, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, sunt la prețul de 48,90 euro. De asemenea, șepcile pot fi achiziționate pentru 35,20 euro. Toate produsele „Margot” sunt fabricate în România, într-un atelier local, sub supravegherea unei echipe formate din câțiva prieteni ai Alexiei Eram.
„Aștept momentul acesta de când am pus pe hârtie primele idei pentru acest brand, de când am tipărit pe o foaie albă câteva modele de hanorace și am schițat primele variante de logo, de când am ales dintre sute de materiale, pe acelea pe care mi-ar plăcea mie să le port.
Acum a venit „momentul” și sunt extraordinar de fericită că, după mai bine de un an de muncă, după multe întârzieri și greșeli, după perioade în care m-am blocat și nu știam cum să mai continui, după multe momente în care nu credeam că mai pot duce totul pana la capăt, am reușit!
Am ajuns, în sfârșit, să creez un brand pe sufletul meu, pe care să îl împărtășesc cu voi! Acum, tot ce pot să-mi mai doresc, este să vă placă și vouă! Cu drag și recunoștință, Alexia MARGOT”, scria Alexia Eram, pe pagina sa de Instagram.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Loredana Tanase
Categorie: Vedete
Elena Vîșcu, fosta parteneră...