Cum a ajuns Cove să lucreze cu Andreea Marin. Surpriza de la Surprize Surprize: „Eram îmbrăcat într-o vestă de ziceai că sunt de la Asociația vânătorilor și pescarilor”
Data actualizării:
Data publicării:
Gabriel Coveșeanu - Cove a povestit, în cadrul unui interviu pentru Spectacola și DC News, cum a ajuns să fie co-prezentator al emisiunii Surprize Surprize, alături de Andreea Marin.

Gabriel Coveșeanu, în vârstă de 47 de ani, este unul dintre cei mai apreciați prezentatori TV din România. Cove este la bază actor și în continuare este angajat la Teatrul de copii Ion Creangă, din Capitală, aceaași instituție la care s-a angajat în urmă cu peste 20 de ani, imediat după facultate. Cove este acum managerul Teatrului Ion Creangă și, în paralel, activează ca prezentator TV, la Prima TV, unde realizează emisiunea Flash Monden, alături de Diana Bart.

Cove s-a mutat recent la Prima Tv, după ce, ani la rând, a făcut echipă cu Adela Popescu, la Pro Tv, la cârma emisiunii Vorbește lumea.

Cum  a ajuns să lucreze cu Andreea Marin

Invitat în platoul emisiunii „Interviurile Spectacola”, realizată de Georgiana Ioniță, Cove a povestit cum a ajuns să lucreze cu Andreea Marin, în urmă cu 20 de ani. Actorul a fost co-prezentatorul emisiunii Surprize Surprize, iar modul în care a reușit să obțină postul este demn de un scenariu de comedie.

„S-a anunțat un casting pe post: Emisiunea Surprize Suprize organizează un casting pentru rolul de co-prezentator. Doritorii să vină în strada Pangrati, de la ora 10. N-am să uit niciodată. Eram actor la Teatrul Ion Creangă și avusesem spectacol dimineața și împreună cu ceilalți colegi actori. Unul dintre ei a zis: Haideți să mergem să dăm și noi probă. Și am mers toți. Când am ajuns pe strada Pangrati, la TVR, am avut senzația că este un miting. Nu cred că vă puteți imagina, toată strada era blocată de oameni care voiau să participe la acest casting. Eu le-am spus colegilor mei: „Iertați-mă, eu nu stau la coada asta. Aici trebuie să stai trei zile. N-am nicio șansă”. Și am plecat. Eu mi-am luat gândul.

Un coleg, ceva mai insistent, a făcut rost de un număr de telefon de centrală și a reușit să facă legătura cu cineva din redacție, de la Surprize Surprize.

A sunat și le-a spus că am fost la casting dar că era coada prea mare și nu am reușit să dăm proba. Iar ei au spus că „da, nu ne așteptam să vină atât de multă lume, așa că o să continuăm castingul prin înscriere”. Și colegul ne-a înscris pe toți la casting”, a povestit Cove în interviul de la Spectacola și DC News.

După ce a dat proba pentru postul de co-prezentator al emisiunii Surprize Surprize, Cove a avut parte de o adevărată surpriză. La câteva luni de la casting, când nici nu se mai aștepta la vreun răspuns, actroul a fost anunțat în direct că face parte din echipa emisiunii.

Am fost anunțat că sunt co-prezentatorul emisiunii în direct. Mi s-a făcut o surpriză. M-a luat o altă colegă, regizor, cu care lucram în perioada aceea la niște spectacole de teatru independent, și mi-a zis: Producătorul Valeriu Lazarov, de la TVR, vrea să investească în spectacole de teatru independent, vrea să dezvolte latura asta, și ne-a chemat la o discuție. A venit acum în țară, că începe sezonul Surprize Surprize și vrea să vorbească cu noi”.

Am zis ok. Cu naivitatea mea, aveam 25 de ani. Și am mers. Eram îmbrăcat în blugi și aveam o vestuță de pescar, cu multe buzunare.

Ajung acolo și un alt coleg, care lucra în redacție, dar cu care mă știam, pentru că făcuse Facultatea de Teatru, îmi zice „Vino încoace”. Și m-au cărat ăia, m-au plimbat. Am urcat cu liftul în TVR până la ultimul etaj, acolo nu era nimeni, vă sați seama, sâmbătă seara, la ora 20. „Stai așa că nu-i aici, merge în partea cealaltă”. Deci m-au plimbat prin TVR vreo jumătate de oră, căutându-l pe Valeriu Lazarov. După care, cu câteva minute înainte de începerea emisiunii, intrăm în studioul de la Surprize Surprize, Dana Mladin era producătorul emisiunii, mă ia Dana de mână și mă pune în sală.

Eu tot explicam că eu am venit pentru altceva. Colega, știind despre ce e vorba, îmi spunea „hai, mai stai. Începe acum emisiunea asta, au publicitate imediat și la publicitate plecăm”, a povestit actorul.

Cove spune că s-a lăsat convins într-un final, și a decis să mai aștepte.

„Începe emisiunea. Intră Andreea și zice: „Noul meu coleg se află în sală. El nu știe asta. Toți cei care au dat castingul se află în sală”. Moment în care am început să mă uit prin sală, să văd dacă mai recunosc pe vreunul cu care am fost la casting. N-am recunoscut pe nimeni. Eu nu știam că eram deja pe niște ecrane. Și Andreea a spus: „Se va recunoaște în imaginile de pe ecran”. Pe ecranele alea, văd imagini cu mine. Proba pe care eu o dădusem. M-au luat, am intrat în platou, am  schimbat trei vorbe cu Andreea și m-au trimis să mă pregătesc să intru în emisiune.

Iată filmarea cu momentul în care Cove a aflat că este co-prezentatorul emisiunii Surprize Surprize:

M-am dus în culise și mi-au spus: Poftim, ia sacoul acesta pe tine. Că eu eram cu vesta pescărească pe mine. Andreea era într-o rochie făcută de Levința, cum avea ea rochiile acelea superbe, era un model de eleganță, de feminitate. Și eu eram într-o vestă de ziceai că sunt de la asociația vânătorilor și pescarilor, de am fost luat de pe baltă, cu o captură mai mare decât trebuia.

Ajung în culise și mi se dă un sacou, care cred că era cu trei numele mai mari”, a dezvăluit Cove în interviul de la Spectacola.

Urmăriți interviul integral:

Autorul articolului: Georgiana Ioniţă
Categorie: Vedete
Tagurile articolului: Andreea Marin  cove  flash monden  gabriel coveseanu  surprize surprize

Teo Trandafir și-a dat demisia: „Nu voi mai avea timp”

Teo Trandafir ne-a vorbit despre cel mai nou proiect...

DC Media Group Audience

Theo Rose, captură video Youtube

Marea despărțire a venit! Theo Rose: Sunt principala vinovată! Vedem ce se mai poate face de acum încolo

Sabbagh

Christian Sabbagh a izbucnit: Ce rost mai are să lucrez? Mai bine devin șomer! Am vândut tot ce aveam de vândut, la preț de chilipir, numai să-mi fac copilul bine

Emil Rengle și Randi. Sursă foto: Instagram

„Câinii dau din coadă când mă văd”. Randi, replică la adresa lui Emil Rengle, după ce a declarat că a fost îndrăgostit de el

Captură video: Pro TV

Vlăduța Lupău s-a gândit deja la numele bebelușului: „Este un nume din Biblie. Doamne ajută să vină sănătos pe lume”

Sursa foto: Vlăduța Lupău, Instagram. Sursa foto: Bursucu, Instagram

Motivul pentru care Vlăduța Lupău e supărată pe Bursucu. Cei doi nu își mai vorbesc de câțiva ani: „Am sărit calul, recunosc”

Alina Bădic

Horoscop Fecioară 23 - 30 martie 2024. Alina Bădic: Vor avea beneficii foarte semnificative

Alina Bădic, horoscop 24 - 30 martie 2024. Zodia care va da lovitura - previziuni pentru toate semnele

Horoscopul primăverii 2024. Gemenele Oana și Adina Timofte: Vești grozave pentru o zodie

Sursa foto: Vlăduța Lupău, instagram

Vlăduța Lupău, însărcinată din nou / prima fotografie

Alina Bădic horoscop martie 2024

Horoscop 24 - 30 martie 2024. Alina Bădic, previziuni pentru două zodii

Theo Rose și Anghel Damian

Ceartă între Theo Rose și Anghel Damian! „Pe mine mă doare foarte tare când face asta!”

Captură video: Facebook/Cristina Șișcanu

Rețeta cu care Cristina Șișcanu l-a impresionat pe Mădălin Ionescu: „Mamă, cât de bun e, nu pot să cred așa ceva”