Anca Dimancea, horoscop chinezesc pentru noiembrie 2024. Previziuni pentru toate zodiile
Anca Dimancea vine cu...
Dan Negru a decis anul acesta să-și petreacă concediul departe de țara natală. Așadar, celebru prezentator TV a zburat până în Japonia, acolo unde l-a întâmpinat o cu totul altă lume, lucru care i-a amintit din nou acestuia de „golurile” pe care le are România. Nu știm să ne promovăm valorile și frumusețile locale, consideră Dan Negru, în timp ce japonezii profită la maximum de fiecare obiectiv turistic pe care îl au.
„Mă uit cu "ciudă" la Muntele Fuji. Singurul lor munte e un brand mondial doar pentru că japonezii au înțeles că publicitatea e abțibild pentru creiere. Noi nu avem abțibildul ăsta.
Ca să-l facă cunoscut, japonezii au cumpărat ani de zile publicitate de țară. Noi ne-am chinuit cu frunza logo de țară apoi i-am băgat in pușcărie pe ăia care au făcut-o și ne-am lăsat păgubași. Îl promovăm pe Dracula care e invenția unui scriitor irlandez, Bram Stocker.
La noi turismul e paradisul hoților, de la miniștri, la hotelierii lacomi.
Din singurul lor munte, Fuji, japonezii au făcut o legendă mondială.
Copiii lor învață la școală că țara lor e un arhipelag sărac, fără resurse și că doar oamenii pot face din Japonia o țară mare. Noi învățăm că avem o țară bogată, cu de toate, mare, munte, deltă. Nu ne învață nimeni cum să le merităm!”, a scris Dan Negru, pe rețelele de socializare.
Mai mult, Dan Negru a fost impresionat și de modul în care japonezii nu scot mereu în evidență prin știri punctele slabe pe care țara lor le întâmpină. Acesta a dat drept exemplu trenurilor, care la noi sunt promovate ca fiind cele mai rapide și punctuale mijloace de transport, spre deosebire de situația pe care o are țara noastră. Realitatea nu este deloc asta, spune Dan Negru, care a asistat la o întârziere uriașă, de aproximativ 90 de minute. Diferența este că japonezii știu să iasă cât mai bine din această situație, spre deosebire de noi, care am fi auzit imediat zeci de știri peste tot, cu privire la acest subiect.
„Știți știrile care laudă punctualitatea trenurilor japoneze? Despre asta e marketingul de țară! 90 de minute a avut întârziere trenul japonez cu care trebuia sa plec dintr-un oraș in altul. Motivul: ploua!
Doar că la ei asta nu e o știre pe care media să o popularizeze.
Despre asta e marketingul de țară! Despre ce arăți celorlalți! O țară poate să fie mai frumos ambalată decât alta.
Când vă enervați în Gara de Nord, amintiți-vă de asta. La noi nu merg șinele din cauza căldurii, la ei a plouat, e totuna. ”, a mai spus acesta, pe rețelele de socializare.
Cât despre litoralul românesc, prezentatorul susține că și aici avem cu ce să ne lăudăm. Totuși, există o problemă. Acesta evită cât mai mult să meargă la mare la noi, întrucât stilul de viață care se promovează în anumite stațiuni nu este deloc pe placul său.
„Îmi este drag litoralul romanesc, mă întorc acolo cu drag. Și dacă noi toți suntem pe online arătând nereguli, nu le arătam cu ura, ci de dragul de a ne întoarce la normalitate, nu de altceva. Nu mă pricep eu la litoral, la turism, bănuiesc că litoralul de anul acesta, Mamaia, trage ponoasele anilor care au trecut. Vine decontul în care tu băgai preturi mari.
Și televiziunile astea promovau. Când dădeai drumul la televizor, la știrile de la orice ora, erau cei care umblau cu șampania, pe mine că om normal, mă speriau. De ce m-aș duce eu să văd toți cocalarii care umbla cu șampania. Asta era asocierea cu Mamaia. Mă speria pe mine. Mai bine mă duc în Grecia, în Bulgaria, pe unde o fi. Te speria să vezi toate fetele alea care stăteau, toți oamenii cu șampania', a susținut Dan Negru, potrivit kanald.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Andreea Cercel
Categorie: Vedete
Tagurile articolului: dan negru dezamagit japonie romania turism
Anca Dimancea vine cu...
Halterofilul Tiberiu Ionuț Donose a obținut nu mai puțin...