Emily Burghelea a fost „prevenită” să nu meargă în Mauritius. Unul dintre semne venea chiar de la fiica ei: „Nu mai spusese niciodată acel cuvânt”
Data publicării:
Emily Burghelea povestește la Măruță despre cumplitul accident în care a fost implicată. Care au fost semnele pe care nu le-a ascultat.

Emily spune că au fost mai multe semne de care ar fi trebui să asculte pentru a evita cumplitul accident. În primul rând, împachetatul și organizarea vacanței nu au mers deloc lin. Ea spunea că toate mergeau pe dos, că nu i-a mai fost niciodată atât de greu să facă un bagaj și să se ocupe de toate responsabilitățile rămase.

Însă, ce e și mai cumplit, fiica ei, Amedea, care e în vârstă de doar 4 ani, începuse să îi ofere al doilea semn că Divinitatea nu voia ca vedeta să meragă în vacanță.

Accidentul s-a întâmplat în Mauritius, pe timp de noapte, când șoferul unui taxi o ducea pe Emily spre aeroport.

„Amedea, înainte de a pleca, spunea încontinuu „ghinion, ghinion.” Din senin, ea nu folosise niciodată acest cuvânt până atunci, dar continua să repete „ghinion”. Am întrebat-o: „Mami, de ce spui asta? Hai să zicem noroc, hai să spunem Tatăl Nostru.” Dar ea continua fără oprire. Acesta trebuia să fie al doilea semn de la Dumnezeu pe care ar fi trebuit să-l iau în calcul, și poate că ar fi trebuit să ne gândim sau să ne oprim...”

Marele noroc a fost că ei (fiicele) au plecat totuși cu un alt taxi. Noi ne-am urcat în taxiul nostru, iar seara deja se lăsase. Mergeam spre aeroport, iar drumul era de vreo 40 de minute. Se întunecase, iar drumurile erau neiluminate. Oamenii de acolo circulau ca nebunii, era pur și simplu legea junglei.

Pe un drum public neiluminat, s-a întâmplat nenorocirea. În prealabil, șoferul discutase cu doamna de la aeroport care ne grăbea foarte tare. Spunea: „Hai, că trebuie să ajungeți, că pierdeți avionul.” I-am zis că suntem deja pe drum, motiv pentru care filmam în acel moment, ca să-i arătăm că ajungem”, spune Emily Burghelea, în podcastul lui Cătălin Măruță.

Youtube video image

Cu doar 5 minute înainte de sosire s-a întâmplat accidentul

Deși vedeta spune că șoferul mergea regulamentar, taxiul se îndrepta către aeroport cu 90 km/h, iar într-o curbă avea să fie un obstacol neașteptat.

„Am vorbit cu șoferul, iar el ne-a asigurat că ajungem la timp. Deși mergea regulamentar, presiunea de a ajunge la aeroport ne-a afectat. Doamna de la aeroport nu avea dreptul să ne grăbească în felul acela, eram în timp, dar... cert e că, pe acel drum public neiluminat, aveam telefonul în mână pentru a-i arăta că suntem aproape.

Șoferul a asigurat-o că vom ajunge, iar noi am filmat momentul pentru a-i trimite și lui Andrei un video: „Uite, iubire, mai avem 5 minute.”

La doar 5 minute de aeroport, din cele 45 de minute de drum, s-a întâmplat nenorocirea. Pe drumul neiluminat, ieșind dintr-o curbă, ne-am trezit brusc în fața unui TIR parcat pe diagonala drumului.

Am intrat în plin în acel TIR, cu viteză maximă, în jur de 90 km/h. Momentul a fost cumplit. Eu am văzut TIR-ul înaintea șoferului, dar nu era deloc iluminat, nu se putea vedea. Întâmplarea face că în acel moment filmam. Nu aveam centurile puse, iar acesta este un mare semnal de alarmă. Acolo centurile nu sunt obligatorii, la fel ca în România pentru locurile din spate, dar ar trebui să fie”, mai transmite vedeta.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: George Eduard Caramiciu
Categorie: Showbiz

sursa foto: Ozana Barabancea, Facebook

Ozana Barabancea, despre excluderea din juriul „Te Cunosc de Undeva”: „Niciodată nu mi s-a dat o explicație”

Sursă foto: Antena 1

Dany Boy a făcut-o cu ouă și cu oțet pe Mădălina Maricuț, fosta ispită de la Insula Iubirii. A spus public adevăratul motiv al despărțirii

Captură video: Antena Stars. Sursă foto: Facebook/Larisa Uță

Larisa Uță, fosta soție a lui Alin Oprea, îl atacă pe Capatos! Prezentatorul TV i-a dat replica în direct la TV: „D-aia te-ai dus la Bursucu”

Captură video: Pro TV. Captură video: Facebook/Poftiți pe la noi

Cătălin Cazacu nu s-a putut abține și a spus public ce crede despre Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu: „Na, pot să se supere pe mine”

Mihai Voropchievici, captură video Antena 3

Horoscop 16 - 22 septembrie 2024, cu Mihai Voropchievici. Zodia care va avea parte de o săptămână excelentă

Sursă foto: Captură foto Facebook Iustina Luchian

Cornel de la Insula Iubirii nu s-a potolit nici după plecarea din emisiune, deși știa că Iustina e însărcinată. Ispita Loredana aruncă bomba

Sursă foto: Captură video „un PODCAST misto By Bursucu'”

Larisa Uță, mărturisiri cutremurătoare despre căsnicia cu Alin Oprea: „A fost și este alcoolic”

Captură video: Antena Stars. Captură video: YouTube/un PODCAST misto By Bursucu'

Alin Oprea tună și fulgeră, după ce Larisa Uță a mărturisit că nu i-a fost infidelă. A spus în direct la TV cu cine l-ar fi înșelat, de fapt, fosta soție: „Au fost trei bărbați diferiți”

Captură video: Pro TV

Cătălin Cazacu, declarații neașteptate despre Lora în direct la TV. S-a dat de gol: „Stai, iartă-mă. Dăm înapoi”

Sursă foto: Captură foto Facebook Larisa Uță

Ce avere au de împărțit Alin Oprea și Larisa Uță. Femeia a dat cărțile pe față

Captură video: YouTube/Adevaruri ascunse

Top 4 zodii cu noroc la bani în această toamnă. Mihai Voropchievici: „Sunt șanse mari să primești o mărire de salariu”

Sursă foto: Instagram Alin Oprea/Podcast „ un PODCAST mișto By Bursucu'”

Alin Oprea, replică tăioasă după declarațiile fostei soții. Artistul a desființat-o: „Femeia asta a fost blestemul vieții mele”