Kate Moss se reinventează, la 48 de ani. Fostul top model vrea să dea lovitura în industria cosmeticelor: stil de viaţă bazat pe natura "cosmică"
Data publicării:
Top-modelul britanic Kate Moss a lansat joi un site propriu de produse cosmetice şi accesorii, încercând astfel la vârsta de 48 de ani să se reinventeze şi să devină o personalitate în domeniul wellnessului, după modelul unor celebrităţi care şi-au construit în ultimii ani adevărate imperii în sectorul comerţului electroni.

Prin intermediul acestui site, Kate Moss, o legendă în industria modei, cunoscută şi datorită pasiunii sale pentru petreceri şi relaţiilor ei cu artişti celebri, precum actorul american Johnny Depp şi muzicienii rock britanici Pete Doherty şi Jamie Hince, promovează un stil de viaţă bazat pe natura "cosmică".

Noul site comercializează seruri de înfrumuseţare cu CBD (canabidiol) şi colagen la preţul de 105 lire sterline (aproximativ 120 de euro), ceaiuri (20 de lire sterline) şi parfumuri "sacre" (120 de lire sterline), care vor "să echilibreze corpul şi sufletul cu mediul natural şi cu ciclurile circadiene".

Deşi continuă să fumeze, Kate Moss repetă în interviurile sale că nu mai consumă alcool şi că excesele sale din tinereţe au rămas în trecut.

"Îmi place să dansez (...), dar nu îmi mai place să nu mai deţin controlul asupra propriei persoane", a dezvăluit ea în emisiunea "Desert Island Discs", difuzată de BBC.

Francezul Eric Briones, autorul cărţii "Luxe et digital", care va fi lansată în octombrie de editura Dunod, consideră că "frumuseţea şi wellnessul vor deveni noii factori de creştere în sectorul luxului", iar această tendinţă se manifestă prin înmulţirea brandurilor şi a site-urilor de comerţ electronic deţinute de diverse celebrităţi.

Kate Moss, supranumită la începuturile carierei sale "waif" (termen peiorativ care se referă la o tânără slabă şi neîngrijită, de obicei fără adăpost) din cauza siluetei sale minione, a fost una dintre reprezentantele unei tendinţe din modă care promova manechinele foarte slabe, denumite "heroin chic" în anii 1990 şi la începutul anilor 2000.

Ea a reprezentat o schimbare radicală faţă de era manechinelor cu siluete sculpturale, precum Cindy Crawford şi Naomi Campbell, înainte de apariţia altor tipare de frumuseţe, cu forme mai planturoase, precum starleta de reality-show Kim Kardashian.

Kim Kardashian şi una dintre surorile ei, Kylie, au lansat deja branduri care generează venituri de sute de milioane de dolari.

Averea starletei Kim Kardashian a fost estimată la 1 miliard de dolari de revista Forbes, iar cea a modelului Kylie Jenner la aproximativ 600 de milioane de dolari.

Alte vedete din muzică (Selena Gomez, Rihanna, Lady Gaga) şi din cinematografie (Jessica Alba, Gwyneth Paltrow) au creat la rândul lor adevărate imperii în domeniul comerţului electronic sau al produselor cosmetice.

Kate Moss s-a evidenţiat în afara podiumurilor de modă şi a studiourilor fotografice prin intermediul unor colaborări cu brandul TopShop, devenit între timp o victimă a pandemiei de COVID-19 şi achiziţionat de grupul Asos.

Ea a lansat în 2016 şi o agenţie artistică proprie, Kate Moss Agency (KMA), iar una dintre clientele principale ale acesteia este fiica vedetei britanice, Lila Moss, devenită şi ea manechin, alături de alţi copii ai unor vedete, precum Ella Richards (nepoata rockerului Keith Richards), şi de artişti deja consacraţi, precum cântăreaţa Rita Ora., notează Agerpres.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News


Autorul articolului: Maria Alexandru
Categorie: International
Tagurile articolului:   cosmetice  kate moss 


DC Media Group Audience

Captură video: YouTube/Playtech Stiri

Horoscopul banilor 29 aprilie – 5 mai 2024, cu Remus Ionescu. Zodiile care vor avea noroc la bani, chiar înainte de Paște

Romeo Popescu, captură video Youtube

Previziuni pentru luna mai 2024, în funcție de cifra de destin. Romeo Popescu: „Aceste persoane au șanse financiare”

Lola Crudu, captură video Youtube, Spectacola

Lola Crudu, decizie radicală: „Nu mai plec, gata!” Soțul i-a spus că vrea să se înscrie la Survivor. Cum a reacționat / video

Captură video: YouTube/Canal33

Horoscopul lunii mai, cu Camelia Pătrășcanu. Previziuni pentru toate zodiile

Captură video Youtube, VERDICT DANA BUDEANU. Andra Măruță, Românii au talent/ProTV

Dana Budeanu, reacție controversată, după ce a văzut-o pe Andra pe scenă. Artista i-a răspuns când a observat ce a spus despre ea

Părintele Vasile Ioana/captură video Youtube, Altceva cu Adrian Artene

Ai voie să speli în Vinerea Mare? Părintele Vasile Ioana, răspunsul pe care-l așteaptă toți românii

Andrei Ciobanu, Tj Miles, captură video Youtube/ Survivor România

Andrei Ciobanu, avertisment către TJ Miles: „Pe Zanni nu-l interesează absolut de nimeni. Ăsta este obiectivul lui”

Valeriu Panoiu/ captură video Youtube

Horoscop pentru luna MAI. Zodiile care pot face mulți bani: ”Sunt vești foarte bune”

Sursa foto: Christian și Iulia Sabbagh, arhivă personală

Anais Sabbagh a devenit virală pe internet, după ce s-a lansat în muzică. Fiica lui Christian Sabbagh a câștigat inimile a milioane de oameni: „A fost o surpriză”

Captură video: YouTube/Adevaruri ascunse

Top 5 zodii de femei seducătoare, care cuceresc orice bărbat. Mihai Voropchievici: „Nimeni nu poate rezista în fața lor”

Sursa foto: Sursa foto: CRBL, Instagram

CRBL, primul Paște singur, după divorțul de soția sa, Elena. Artistul a dezvăluit în compania cui își va petrece sărbătorile anul acesta

Andrei Ciobanu, Zanni/ captură video Voyo

Scandal între Andrei Ciobanu și Zanni la Survivor! „Nu a primit educație, nu a avut de unde” / „Acum înțeleg de ce Ana Pal ți-a dat un cap în nas”




pixel