Adriana Bahmuțeanu este disperată! Fiul cel mic al vedetei, în vârstă de 13 ani, ar fi căutat metode de suicid pe internet
Maurice Munteanu și-a dat cu părerea despre cei care promovează obezitatea. Fashion editorul a avut o reacție neașteptată legată de companiile de publicitate care au promovat imaginea persoanelor supraponderale.
Maurice Munteanu este de părere că obezitatea este o boală, motiv pentru care nu ar trebui să fie promovat acest lucru ca fiind ceva normal.
„Problema mea nu este legată de faptul că, cineva, într-un show, și am explicat foarte bine chestia asta… Nu s-a vrut să se înțeleagă. Problema e că toată treaba asta, la fel cum ani buni a fost promovată anorexia, devine o normă.
Ce am spus eu e că nu e ok ca generații întregi de adolescente, obeze, care au probleme grave de sănătate trebuie să plece de la premiza că este ok doar pentru că văd că în campanii se promovează chestia asta. Tot așa, altcineva a făcut o remarcă destul de idioată și anume că acești oameni trebuie să vadă că nu sunt singuri și că sunt înțeleși și acceptați. Ce tâmpenie!”, a declarat Maurice Munteanu, potrivit Fanatik.
„Eu toată viața mea am avut prietene supraponderale și niciodată nu s-au plâns că nu sunt acceptate. Nu despre asta este vorba. E vorba de faptul că nu sunt de acord cu nimic care duce către extremă.
Așa cum ani întregi, și domnișoarele ar fi bine să se informeze înainte, am fost împotriva anorexiei și nu pierdeam nicio ocazie în care să spun chestia asta, acum am simțit nevoia să spun că, da, obezitatea este o boală, da, este un factor major de risc și de moarte prematură. Nu este ok să plecăm de la premiza că de la 15, 16 ani e ok să avem 200 de kilograme. It is not ok”, a mai declarat el potrivit sursei citate.
Maurice Munteanu a vorbit despre hainele la mâna a doua, dar și despre piesele vestimentare vintage. Acesta a mărturisit că este de acord cu acest „fenomen”.
„Asta este o chestie foarte pozitivă, sunt de acord cu treaba asta, este o mișcare înțeleaptă. La Londra să știi că sunt foarte multe brand-uri, inclusiv brand-urile pe care eu le port de ani de zile, printre care Margaret Howell, care nu mai aruncă piesele din colecții, cum fac cei de la Chanel de exemplu, iar asta duce la chestii sinistre pentru că toate acele zeci de mii de genți ard și îți dai seama ce se întâmplă în urma acestor procese. Londra a fost prima piață din Europa care a început să facă genul acesta de ultrasale-uri dacă vrei, adică piese impecabile din colecții, discount-uri de 85, 90%. În paralel cu asta există și fenomenul legat de second hand și vintage”, a explicat Maurice Munteanu, într-un interviu pentru ego.ro
Maurice Munteanu a explicat diferența dintre second-hand și vintage.
„Este o diferență destul de mare între second hand și vintage. Vintage-ul este o piesă care, la vremea ei, a însemnat ceva. Nu neapărat că avea o semnătură de designer, dar, care, la vremea ei, în urmă cu 15 sau 20 ani, căci o piesă, ca să fie vintage, trebuie să treacă minim 15 ani, trebuie să fi însemnat ceva, să fi avut un tipar special, să fi fost o piesă mai statement, dintr-un material mai special. Nu neapărat brand-ul, cât mesajul pe care îl trimitea. Nu neapărat orice piesă de acum 15 ani este vintage.
O piesă oarecare de acum 20 de ani este o piesă second hand. O piesă vintage este mai particulară, o vezi, se decupează din mulțime. Eu susțin foarte tare acest fenomen, mi se pare că și în România a început să se miște treaba. Sunt multe profile pe Instagram, de exemplu, ale unor fete care asta fac, cutreieră târgurile din toată Europa după accesorii, piese vestimentare și așa mai departe, iar apoi le vând la prețuri super decente. E o mișcare pe care o susțin, mi se pare o variantă ultra cool și ultra chic pentru ce înseamnă moda aceasta mainstream.”, a mai spus fashion editorul.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Romina Băluță
Categorie: Vedete
Tagurile articolului: maurice munteanu obezitate
Lino Golden a fost amenințat...
Lino Golden a fost amenințat...