Ce culori de păr se vor purta în 2025. Mirela Vescan şi Thea Haimovitz anunță trendurile anului viitor
Subiectul potrivit căruia reclamele făcute la agențiile de videochat ar trebuie să se oprească este unul extrem de controversat, iar părerile rămân, în continuare, împărțite. În timp ce unele persoane consideră că acestea ar trebui să se oprească imediat, întrucât ele influențează greșit tânăra generație, alte persoane, printre care cele care fac reclamă acestor servicii, nu consideră deplasat acest lucru. Printre oamenii care se opun vehement acestor tipuri de reclame ce împânzesc Capitala se numără și Mihai Morar, care a ales să-și expună punctul de vedere pe rețelele de socializare, unde speră ca la un moment dat acest lucru să se oprească.
„Sunt în Piața Unirii, văd o mașină albastră care face reclamă la un serviciu de videochat, parcată nu de o zi, nu de două, nu de o lună, două, ci de ani de zile, pe un loc public. Întrebarea mea pentru primărie este: cât plătesc acești operatori de videochat pentru a racola fete la videochat cu aceste mașini parcate pe locurile publice? Voi creați modele false, eu ca să-mi parchez mașina aici plătesc 1 euro și ceva pe oră, cât plătește o astfel de mașină pentru un astfel de loc de parcare? A doua întrebare pe care o am este cum reacționează comunitatea la faptul că promovăm false modele în societate? Nu așa creăm un viitor. Asta-i România în 2023.”, a spus Mihai Morar pe rețelele de socializare.
Te-ar putea interesa și: Daniel Buzdugan, decizie radicală. Și-a mutat copiii de la școala privată, la cea de stat: „Nu e normal să dăm atâția bani. Am vrut să vadă că se poate face carte și așa”
În continuare, tot Mihai Morar a fost și cel care și-a oferit, singur, răspunsul. Omul de radio și-a dorit să înștiințeze pe toată lumea de faptul că aceste mașini amplasate în București, în centrul Capitalei, nu plătesc niciun ban, așa cum o fac majoritatea bucureștenilor pentru a-și lăsa mașinile acolo, întrucât tipul de mașină pentru care au optat îndeplinește toate condițiile pentru a staționa gratuit pe domeniul public.
„Și acum răspunsul corect: videochatul nu plătește nimic pe parcare, pentru că sunt mașini electrice și parcarea mașinilor electrice și hibrid în București este absolut gratuită și uite încă o dată cum șmecheria câștigă.”, a continuat acesta.
În final, Mihai Morar spune că aceste agenții nu creează adevărate modele, așa cum pretind, ci vând doar „iluzii false” generației actuale, care speră, astfel, că se va îmbogăți rapid, fără prea multă muncă.
„TREBUIE SĂ OPRIM ASTA! Bucureștiul e împânzit de reclamă gratis la vândut iluzii, la creat false modele, la îmbogățit șmecheri care ne scuipă în față! Credeți că merităm un București mai puțin poluat vizual și viciat psihic și mental.”, a mai scris Mihai Morar în mediul online.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Andreea Cercel
Categorie: Vedete
Tagurile articolului: mihai morar reclame videochat