Mircea Badea: Lasă-mă, cucoană, în pace! Nu mă mai hărțui!
Data publicării:
Mircea Badea a făcut un... „apel disperat”.

S-a săturat să vadă peste tot știri cu Taylor Swift.

„Fac un apel disperat să mă lase în pace Taylor Swift!!! Nu mai pot! Nu-mi place deloc ce behăie, nu o găsesc vreo făptură, da' lasă-mă, cucoană, în pace! Nu mă mai hărțui! PS: E valabil și pentru măzgâlitul de Beckham!”, a fost mesajul transmis de Mircea Badea.

 

Efectul Taylor Swift adaugă valoare celei mai profitabile competiții din lume

 

 

Bogdan Maioreanu, analist și comentator de piață al eToro, a făcut o analiză interesantă. Super Bowl este mult mai mult decât finala campionatului de fotbal american. Este un spectacol de divertisment, este un loc în care celebritățile pot fi văzute dar și un moment în care companiile pot accesa peste o sută de milioane de telespectatori avizi, care au așteptat un an întreg pentru a vedea noile reclame de la Super Bowl. Iar anul acesta a avut-o și pe Taylor Swift în tribune, fapt care a dus audiența TV la un record estimat la peste 123 de milioane de telespectatori, cea mai urmărită transmisiune TV live din SUA de la aselenizare încoace, conform unui comunicat de presă remis Spectacola.

 

 

Super Bowl 58, finala campionatului de fotbal american din 2024, s-a încheiat la Las Vegas cu victoria în prelungiri a campionilor în exercițiu, Kansas City Chiefs. Numit de presă probabil cel mai scump Super Bowl din toate timpurile, acesta a dus la o creștere fulminantă a prețului locurilor din tribună. În acest an, prețul oficial al locurilor a fost de la 950 de dolari pentru un loc "la cucurigu" la 9.500 de dolari pentru unul la centrul terenului, dar valoarea de revânzare online a variat de la aproximativ 7.000 de dolari la peste 60.000 de dolari. 

 

VEZI ȘI: Mircea Badea a spus cine este cel mai bun influencer. E bun pe depresie, motivare, sfaturi despre cum să faci și să dregi - https://www.spectacola.ro/mircea-badea-a-spus-cine-este-cel-mai-bun-influencer-e-bun-pe-depresie-motivare-sfaturi-despre-cum-sa-faci-si-sa-dregi_36740.html

 

 

Acest Super Bowl a fost diferit și din alt punct de vedere. Povestea de dragoste dintre cântăreața americană extrem de populară, Taylor Swift, și jucătorul vedetă al echipei Chiefs, Travis Kelce, a ajutat NFL (National Footbal League - Liga americană de fotbal) să atragă noi categorii demografice. Cu Swift doar asistând la meciuri, fără să cânte, numărului de telespectatori ai NFL în rândul adolescentelor a crescut cu 53%, iar în rândul segmentului de vârstă 18-24 de ani, a înregistrat o creștere de 24%. Potrivit companiei Apex Marketing, "efectul Swift" a generat o valoare suplimentară de 331,5 milioane de dolari pentru brandurile Chiefs și NFL. Taylor a zburat din Japonia, unde ultima ei etapă a turneului Eras Tour s-a încheiat cu o zi înainte, pentru a asista la meci. Turneul ei este primul din istorie care a depășit 1 miliard de dolari în vânzări cu doar 60 de spectacole în jumătate de an. Prin comparație, Elton John a reușit să câștige peste 930 de milioane de dolari, dar din peste 350 de spectacole în 5 ani.  

 

 

 

Când vine vorba de profitabilitate, NFL eclipsează fotbalul european. De exemplu, Dallas Cowboys a încheiat anul 2022 cu un profit de peste 460 de milioane de dolari, în timp ce Buffalo Bills a avut cel mai mic profit din NFL, cu 65 de milioane de dolari, dar mai mare decât cel al lui Manchester United, de 59 de milioane de dolari. Așadar, este o afacere foarte profitabilă. Din păcate, nu există nicio modalitate de a investi direct în NFL, în afară de a cumpăra o echipă, dacă se întâmplă să fii miliardar... Dar lucrurile care înconjoară NFL ar putea oferi oportunități pentru investitorii individuali.

 

 

 

În fiecare an, reclamele de la Super Bowl sunt așteptate cu nerăbdare de telespectatori - se spune ca sunt singurele reclame la care oamenii chiar vor să se uite intenționat. Companiile profită de faptul că beneficiază de atenția exclusivă a peste 100 de milioane de telespectatori și fac tot posibilul ca spoturile lor să fie printre cele de care telespectatorii își vor aduce aminte. Prima reclamă de 30 de secunde pentru Super Bowl I din 1967 a costat doar 42.500 de dolari sau, ajustată la inflație, ar fi costat 372 390,34 dolari, în banii de astăzi. Pentru ediția din 2024 a Super Bowl, costul reclamelor a fost estimat la aproximativ 7 milioane de dolari pentru 30 de secunde. 

 

 

 

Anul acesta, europenii care urmăresc spectacolul l-au văzut pe Leo Messi într-o reclamă la o bere produsă de compania Anheuser-Busch, dar și un clip pentru UEFA Champions League. De asemenea, sectorul auto a fost prezent cu reclame la vehicule electrice de la BMW, Volkswagen și Kia. Am avut și Toyota, Hyundai și Kawasaki, dar niciunul de la marii producători auto din SUA. Snapchat, Doordash, Booking și compania de securitate cibernetică Crowdstrike au fost, de asemenea, prezente printre altele. Toate sunt companii listate la bursă, care caută atenția potențialilor clienți, dar și a investitorilor. Amazon, Microsoft, Alphabet - Google au avut și ele timpul lor de reclamă, cei trei giganți tehnologici fiind și în top 10 cele mai deținute de investitorii români pe platforma socială de tranzacționare și investiții eToro, pe locurile cinci, șase, și respectiv opt. 

 

 

 

Pentru a răspunde interesului publicului, Taylor Swift a apărut pe ecran în timpul transmisiei TV de 12 ori, totalizând 53 de secunde sau, la prețul reclamei, notorietate de peste 12,3 milioane de dolari. Se pare că este un preț mic de plătit pentru "efectul Swift". În special, după fluierul final al unei finale emoționante, cu o răsturnare de situație de ultim moment care a adus victoria echipei Kansas City Chiefs în fața echipei San Francisco 49ers, Swift s-a alăturat festivităților entuziaste de pe teren și și-a sărutat iubitul, fotbalistul vedetă Travis Kelce, eveniment transmis, desigur, în direct de televiziune.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News


Autorul articolului: Anca Murgoci
Categorie: Stiri



Daniela Simulescu

Previziuni astrale pentru 2025, cu Daniela Simulescu. Zodia care va avea parte de schimbări radicale pe plan amoros

Daniela Simulescu, astrolog DC News și redactor-șef Astrosens

Previziuni astrale pentru anul 2025, cu Daniela Simulescu. Zodia care va traversa o perioadă plină de evenimente importante

Daniela Simulescu

Previziuni astrale pentru 2025, cu Daniela Simulescu. Zodia care va avea parte de un an excelent

Sursa foto: Oana Roman, Instagram

Ce afecțiune are fiica Oanei Roman. Vedeta este revoltată: „Niciun doctor nu și-a dat seama”

Captură video: TikTok/bogdan.1111

Andreea Bănică, luată la rost de Bursucu în podcastul său: „Ce a fost cu bustiera aia de la concertul tău?”. Ce i-a răspuns artista

Mihai Voropchievici, captură video Antena 3

Horoscop 25 noiembrie - 1 decembrie 2024, cu Mihai Voropchievici. Zodia care va primi o veste neașteptată

Daniela Simulescu, astrolog DC News și redactor-șef Astrosens

Previziuni astrale pentru 2025, cu Daniela Simulescu. Zodia care va trece prin schimbări semnificative

Gabriel Cotabiță, captură foto PRO TV

Doliu în lumea muzicii! A murit Gabriel Cotabiță

Daniela Simulescu, astrolog DC News și redactor-șef Astrosens

Previziuni astrale pentru anul 2025, cu Daniela Simulescu. Zodia care poate începe o relație autentică și sănătoasă

Interviu în exclusivitate cu Daniela Simulescu. Ce semne zodiacale dau nas în nas cu norocul până la finalul anului 2024

Previziuni astrale pentru anul 2025, cu Daniela Simulescu. Zodia care va ieși din tipare și va avea curajul să facă ceea ce nimeni din jurul său nu a făcut

Sursa foto: Lidia Buble, instagram

Lidia Buble a aflat că este înșelată chiar de la amanta iubitului ei. Cine era, de fapt, femeia cu care bărbatul trăia o viață dublă: „Am avut un mare șoc”

Daniela Simulescu, astrolog DC News și redactor-șef Astrosens

Mercur retrograd din 26 noiembrie. Care vor fi cele mai afectate zodii: „Vom simți tristețe, neputință, neîncredere”




pixel