Mădălin Ionescu a refuzat să mănânce din preparatul gătit de Cristina Șișcanu. Cum a reacționat prezentatoarea TV: „Nu m-am așteptat la așa ceva. Nu i-a plăcut”
"Asta cu influencereala nu numai că este de interes în România, dar e și generatoare de venituri uriașe. Cum să te uiți pe instagram la influencerii lui pește, de ce să te uiti când ei prestează doar o infinită pauză publicitară, este ca și cum te-ai uita la televizor și nu poti vedea o emisiune, o știre, un film, vezi non-stop spoturi publicitare. N-au conținut, în afară de "Aveți un cod de reducere", în sfârșit, cum a reușit un tânăr să păcălească niște influenceri să promoveze un produs care nu există, mai exact, brânza Regelui Carol al III-lea! Nume din online, Ana Morodan, să fim serioși, cu toată dragostea, nu e Einstein, dar are sute de mii de fani, mă depășește", a spus Mircea Badea în emisiunea În Gura Presei.
Andrei, autorul păcălelii, spune că a vrut să arate ce ușor dau crezare aceștia unei țepe și cum promovează produse îndoielnice. Unul dintre cei care a vorbit cu patos despre brânza produsă într-o mănăstire imaginară pentru o curte regală care nu există l-a numit pe regizorul farsei infractor.
Citește continuarea pe DC News.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Spectacola
Categorie: Vedete
Tagurile articolului: ana morodan branza regelui mircea badea Oana Roman
Lora și Ionuț Ghenu au devenit...
Cinci sportivi au fost depistaţi...
Iată 15 sfaturi, susținute de...
Lora și Ionuț Ghenu au devenit...
Andreea Tonciu a vorbit despre...