Horoscop, luni, 25, noiembrie 2024. Daniela Simulescu, previziuni pentru toate zodiile
Daniela Simulescu, astrolog DC...
Oana Roman a tras o sperietură zdravănă noaptea trecută. Vedeta a plasat o comandă la un restaurant prin intermediul unei platforme de livrări, însă nicio secundă nu se aștepta ca livrarea să se transforme într-un coșmar. La scurt timp după ce a plasat comanda, livratorul a ajuns la adresa menționată, dar situația a degenerat. După ce a ajuns la locuința Oanei Roman, bărbatul a început să țipe.
Te-ar putea interesa și: Fiica Oanei Roman își câștigă singură banii, la doar 10 ani: „Câștigă de vreo patru ori mai mult decât primește pensia alimentară”
Oana Roman a povestit pe rețelele sociale că a fost recunoscută de livrator și că, în momentul în care i-a cerut să nu mai urle, situația a degenerat, iar bărbatul a început să o înjure violent, chiar în fața fiicei sale, Isa. Deși avea camere de supraveghere și firmă de pază care poate veni în orice moment, Oana Roman a recunoscut că a tras o sperietură zdravănă.
Vedeta a tras un semnal de alarmă pentru ca alte femei să nu tracă prin ceea ce a trecut ea. Ea a îndemnat femeile, în special mamele singure, să fie foarte atente atunci când plasează comenzi în timpul nopții.
„În seara asta, un livrator a țipat și m-a înjurat îngrozitor de urât de față cu Isa în fața casei mele. Dacă sunteți femei singure, mai ales cu copii, nu mai comandați nimic seara. Și eu, Și Isa, ne-am speriat foarte tare. Livratorul m-a recunoscut și pentru că l-am rugat să nu mai țipe așa tare, a început să mă înjure. Am camere peste tot și firma de pază care vine instant dacă apăs butonul de alarmă, dar am tras o mare sperietură”, a scris Oana Roman pe pagina sa de Instagram, la secțiunea InstaStory.
Te-ar putea interesa și: Oana Roman a răbufnit, după ce a fost criticată dur că și-a cumpărat haine vintage: „Sunteți atât de ipocrite și de penibile”
După ce a sesizat problema în mediul online, Oana Roman a primit un răspuns din partea platformei de livări. Acesta s-a dovedit a fi însă un mesaj automat, standardizat de companie, și nu o reacție personalizată la reclamația sa. Vedeta a fost dezamăgită de modul în care platforma de livrări a gestionat situația, având în vedere că răspunsul a venit din partea unui… robot.
Te-ar putea interesa și: Alocația fiicei Oanei Roman, virată într-un cont deschis de Marius Elisei. Vedeta nu are acces la bani: „Aștept să văd...”
„Hey, Oana. Ne pare sincer rău să auzim cele întâmplate. Acum, ca să te ajutăm, răspunde-ne te rugăm la următoarea întrebare pentru a ne asigura că ești titularul contului:
– Ce produse a cuprins comanda în cauză?
– Care este numărul acestei comenzi?
P.S: ne-ar ajuta dacă ai putea tasta răspunsurile”, a fost mesajul primit de Oana Roman din partea platformei de livrări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Valentina Miu
Categorie: Vedete
Daniela Simulescu, astrolog DC...
Daniela Simulescu a dezvăluit...