De la primul „nu” la realizări remarcabile: Povestea Florentinei Opriș, ambasador al vieții sănătoase
Dan Negru: „e show-ul care te face să ieși din „pătrățica ta”. Succesul, în ziua de azi, e despre cum știi să te adaptezi la schimbare”.
Într-un platou spectaculos, o podea LED uriașă, împărțită în careuri, găzduiește 49 de concurenți cu domeniul ales de fiecare dintre ei, urmând ca aceştia să se dueleze în cunoștințe dintre cele mai diverse pentru premiul cel mare, de 50.000 de lei. Premiul pus la bătaie în fiecare ediție este de 5000 lei, iar la finalul unui joc complet, desfășurat pe parcursul a patru patru ediții, un concurent va câștiga premiul cel mare în valoare de 50.000.
„The Floor e show-ul care te face să ieși din „pătrățica ta”. E un mare succes la marile televiziuni ale lumii și mă bucur ca România e parte a elitei mondiale de TV, difuzand în această toamnă . Succesul, în ziua de azi, e despre cum știi să te adaptezi la schimbare. Despre asta e. Un quiz show în care concurenţii trebuie să-și arate adevărata măsură a inteligenței: capacitatea de a schimba”, declară Dan Negru.
La fiecare patru ediţii, seria completă a unui joc, un mare câştigator intră în posesia premiului de 50.000 de lei.
„The Floor” nu este doar un simplu concurs, ci o experiență de divertisment completă, care aduce împreună elemente de competiție, învățare și distracție. Fiecare episod va ține telespectatorii cu sufletul la gură, oferindu-le oportunitatea de a învăța lucruri noi într-o manieră distractivă, în timp ce își aleg favoriții și îi încurajează de acasă.
Un concurent selectat aleatoriu de pe The Floor, deschide jocul alegându-l pe unul dintre adversarii vecini pentru a se confrunta cu acesta într-un duel al cunoștințelor, în categoria adversarului. Concurentul selectat random și oponentul său merg la pupitrul prezentatorului și acolo are loc duelul cunoștințelor, contratimp. Practic, competiția se va desfășura unu la unu. Concurentul cu cele mai multe răspunsuri corecte la expirarea timpului de joc câștigă runda. Acesta preia careul învinsului și alege mai departe pe unul dintre concurenții vecini, cu tot cu domeniul acestuia. Jocul continuă astfel timp de patru ediții, până când un concurent cucerește întreaga podea devenind astfel câștigătorul celor 50.000 de lei.
Format remarcabil, purtând semnătura lui John de Mol, creatorul „The Voice” și „Big Brother”, „The Floor” este atractiv și prin tehnologia pe care a implicat-o realizarea sa, podeaua LED gigantică, ce va deveni un personaj în sine, camera de filmare robotică, precum și robotul-asistent, care îl însoțește pe Dan Negru pe parcursul emisiunii.
Nu pierdeți, în curând, un nou super show pentru întreaga familie, prezentat de Dan Negru, la Kanal D – „The Floor”!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Loredana Tanase
Categorie: Vedete