Ce face Cristina Joia când nu schimbă destine la Visuri la cheie? Detalii surprinzătoare despre viața ei de zi cu zi: „Cred că pur și simplu mă face fericită”
Cu siguranță ai folosit măcar o dată filtrele de pe Instagram care îți schimbă înfățișarea radical. Influencerii sunt cei care dau moda pe Internet, iar oamenii s-au săturat să vadă fotografii editate peste tot. De aceea, în Marea Britanie este interzis să folosești filtre care modifică poza, atunci când faci publicitate.
The Advertising Standards Authority a decis că utilizatorii Instagram nu ar trebui să aplice filtre pentru a exagera efectele unui produs. Noua hotărâre vine ca răspuns la o campanie de pe Instagram numită #filterdrop, care a cerut etichetarea obligatorie în cazul în care influencerii au folosit filtre care le-au modificat aspectul. Ideea a venit de la makeup artistul Sasha Pallari.
Vezi această postare pe Instagram
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Bianca Moldoveanu
Categorie: Retele sociale
Tagurile articolului: filtre influenceri instagram publicitate
Daniela Simulescu, astrolog DC...
Meta, compania mamă a...
Marți, 25 octombrie 2022, au...
Mark Zuckerberg, patronul şi fondatorul Facebook, a...
Reţeaua socială Facebook Inc a...