Cristi Brancu, motivul pentru care nu s-a suportat Teo Trandafir. Cei doi nu și-au vorbit timp de 20 de ani: „Relația noastră a început prost”
Cu siguranță ai folosit măcar o dată filtrele de pe Instagram care îți schimbă înfățișarea radical. Influencerii sunt cei care dau moda pe Internet, iar oamenii s-au săturat să vadă fotografii editate peste tot. De aceea, în Marea Britanie este interzis să folosești filtre care modifică poza, atunci când faci publicitate.
The Advertising Standards Authority a decis că utilizatorii Instagram nu ar trebui să aplice filtre pentru a exagera efectele unui produs. Noua hotărâre vine ca răspuns la o campanie de pe Instagram numită #filterdrop, care a cerut etichetarea obligatorie în cazul în care influencerii au folosit filtre care le-au modificat aspectul. Ideea a venit de la makeup artistul Sasha Pallari.
Vezi această postare pe Instagram
Data: 04 feb 2021, 17:47
Autorul articolului: Bianca Moldoveanu
Categorie: Retele sociale
Tagurile articolului: filtre influenceri instagram publicitate
Horoscop zilnic, 4 octombrie...
Meta, compania mamă a...
Marți, 25 octombrie 2022, au...
Mark Zuckerberg, patronul şi fondatorul Facebook, a...
Reţeaua socială Facebook Inc a...
De la introspecție profundă, provocări profesionale, până...
Horoscop. Iată ce aduce anul...
O explorare a modului în care filosofia abordează...
Din momentul în care descoperim...