Victor Rebengiuc, gest impresionant pentru Marius Manole: „Mi-a pus bani în portofel. Nu aveam nici de crenvurști”
Data publicării:
Marius Manole a pătimit mult, din punct financiar, până să ajungă să câștige faima, dar și bani mai mulți, odată cu ea.. Actorul și-a amintit un moment halucinant, demn de scenariu de film, când maestrul Victor Rebengiuc i-a pus bani în portofel.

Marius Manole, în vârstă de 43 de ani, este astăzi unul dintre cel mai apreciați actori ai generașiei sale. Are peste 40 de roluri pe scena teatrului, însă numele său apare doar pe 7 afișe de filme. Deși nu a fugit de cinematografie, actorul spune că nu a primit prea multe oferte pentru film. Mai mult, el spune că ar fi fost dispus si să joace în telenovele, pentru a câștiga bani.

Marius Manole, revelație la 42 de ani. Depresia l-a schimbat complet: „Eu am greșit calea, dar nu este niciodată prea târziu să te întorci din drum”/ EXCLUSIV

„„Decât să văd un Shakespeare prost, mai bine văd o telenovelă bună. Pe mine nu m-a chemat nimeni la telenovele, că mă duceam, o făceam pentru bani, nu pentru arta lui pește. Dar nu m-a chemat nimeni! M-au chemat la un rol de latino lover, așa credeau ei, m-am dus la un casting după 5-6 telefoane, dar când m-au văzut, au reacționat: «Aoleu, ăsta e Marius Manole?!». Nu mă potriveam. Eu m-am pregătit să câștig bani din meseria pe care o urmez, nu mă prostituam la un hotel, nu însoțeam o femeie bătrână, fac meseria asta pentru bani”, a răbufnit actorul în cadrul unei emisiunii „40 de întrebări cu Denise Rifai” de la Kanal D.

Marius Manole: „Am început să plâng, mi-am zis că niciodată, în viața mea n-o să mai ajung în situația asta”

La începutul carierei, cu un salariu de 1000 de lei, actorul spune că abia își permitea să își cumpere mâncare. Acesta și-a amintit un episod extrem de trist, când a început să plăngă, după ce a realizat că nu îi ajungeau banii să își cumpere patru cremvurști.

„M-a marcat o întâmplare, cândva. Aveam 2,5 lei. M-am dus să cumpăr crenvurști, acum 8-10 ani. I-am spus doamnei să-mi dea patru bucăți, mi-a spus că face 3 lei. I-am zis să mai scoată unul, că e pentru câine. Am început să plâng, mi-am zis că niciodată, în viața mea n-o să mai ajung în situația asta! Deși munceam mult, am făcut teatru până la epuizare. Nu mă punea nimeni, ci neliniștea dinăuntru, alegeam durerea fizică în detrimentul celei psihice”.

„Am pierdut oameni pentru că nu am știut să fac asta”. Marius Manole, între frica de singurătate și nevoia de iubire

Victor Rebengiuc, gest impresionant

Tot în perioada în care se confrunta cu probleme financiare, actorul a fost uimit de gestul lui Victor Rebengiuc, despre care spune că i-ar fi pus bani în portofel, pe ascuns, știind că acesta nu își permitea nici să mănânce.

”Mi-aduc aminte de un episod. Repetam la ”Inimă de câine”, eram cu domnul Rebengiuc, care nu știu dacă mă plăcea sau nu, chiar nu știu. Eu am avut tot timpul senzația că nu mă plăcea și acum am senzația că nu mă place foarte tare. Dar nu despre asta este vorba, am jucat împreună, îl respect enorm și-l iubesc foarte tare. La un moment dat, în timpul repetițiilor, eu eram nemâncat, seara mai întârziam la câte un pahar, dimineața eram vraiște, veneam la teatru... Țin minte că la un moment dat mi s-a făpcut rău, mă durea stomacul, a venit salvarea și asistenta m-a întrebat când am mâncat și eu am răspuns ”Nu știu, probabil ieri pe la prânz”, am zis eu. Nu am știut că dl Rebengiuc era acolo. După aceea când m-am dus în cabină, când m-am uitat în portofel, dintr-odată aveam două milioane (n.red de lei). Nu mi-a spus niciodată, dar sunt convins că el a intrat în cabină și a pus alea două milioane”, a spus Marius Manole în emisiunea ”40 de întrebări cu Denise Rifai”.

Victor Rebengiuc: Moartea este sfârșitul vieții și viața trebuie să aibă un sfârșit. Nu mă mai tem

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin
Categorie: Vedete
Tagurile articolului: bani  marius manole  victor rebengiuc

DC Media Group Audience

Jador/ captură video Youtube, Spectacola

Cine va cânta la nunta lui Jador: „Datorită lui sunt astăzi în muzică”. Care este tradiția la care artistul vrea să renunțe / video

Alina Bădic - horoscop aprilie 2024

Alina Bădic a venit cu horoscopul 21– 27 aprilie 2024. Zodia care va lua o decizie bună care uimește pe toată lumea

Victoria Ghiță. Captură video: YouTube/Românii au talent

„Ai mari șanse să câștigi Românii au Talent”. Cei patru jurați au fost impresionați de stilul de dans al Victoriei

Dorian Popa, Laurențiu Reghecampf, captură video Youtube

În plin scandal cu Reghecampf, Anamaria Prodan îi cere sfatul lui Dorian Popa: „Mă doare sufletul că în direcția asta se îndreaptă și băiatul meu cu tatăl lui”

Astrologul Remus Ionescu. Captură video: YouTube/Playtech Stiri

Cele mai favorizate zodii în luna mai 2024. Astrologul Remus Ionescu: „Ei au noroc din senin”

Sursa foto: Vali Vijelie, Facebook

Nouă despărțire șoc în lumea mondenă! Vali Vijelie, părăsit de soție: „Nu mai vreau să am de-a face cu el”

Gemenele Oana și Adina Timofte. Captură video: România TV

Horoscopul banilor pentru luna mai 2024, cu gemenele Adina și Oana Timofte. Zodiile care vor avea câștiguri financiare uriașe

Anca Dimancea, captură video Youtube, Lumea Nevăzută

Anca Dimancea, previziuni pentru perioada următoare. Cu ce provocări vine vara: „De luna asta mă tem mai mult”

Clanul, sursa foto Instagram, Cătălina Grama

Serialul „Clanul” de pe Pro TV a ajuns la final! S-au încheiat filmările pentru ultimul sezon: „Suntem toți foarte emoționați și încă nu ne dăm seama”

Chef Ștefan Popescu, Instagram/ pexels.com

Câte minute se fierb, de fapt, ouăle de Paște și ce trebuie să faci ca să nu se crape coaja. Secretele lui chef Ștefan Popescu de la Chefi la Cuțite

FOTO FACEBOOK Chuando Tan

Secretul bărbatului care are 60 de ani, dar arată de 20! Ce mănâncă omul care nu suportă procedurile cu botox

Captură video: YouTube/La Măruță

Ana Pal a dat cărțile pe față. Adevăratul motiv pentru care a fost eliminată de la Survivor All Stars: „A fost nedrept” / VIDEO