Jador, despre discriminare și prejudecăți. Artistul și-a deschis sufletul: „Acest gen muzical nu le place culților”
O cafea bună nu poate fi găsită la orice colț de stradă, motiv pentru care multe vedete au grijă să consume doar un anumit tip, extrem de aromat. De la politicieni, la artiști și până la experți IT, aceștia își doresc o cafea care să le satisfacă papilele gustative și să le ofere o experiență delicioasă cu fiecare înghițitură. Pentru vedetele care pun preț pe calitate, găsirea unei cafele excelente este o prioritate.
Gheorghe Florescu, cel mai cunoscut cafegiu din București ne-a dezvăluit că multe vedete îi calcă pragul. Însă, în ultima perioadă, acesta a observat că foarte mulți IT-iști aleg să consume cafea de înaltă calitate. Preferințele variază de la cafele rare precum Sfânta Elena, Kopi Luwak și Jamaica, considerate printre cele mai fine cafele din lume, iar prețurile sunt pe măsură. Pentru 100 de grame, prețurile variază de la 145 lei, 200 lei, respectiv 215 lei.
VEZI ȘI: Ce meserii au părinții Erikăi Isac (Macarena) / video - https://www.spectacola.ro/ce-meserii-au-parintii-erikai-isac-macarena-video_36996.html
„Depinde de domeniile în care activează. Sunt vedete politice sau artiști. Înainte aveam clienți artiști mari, acum am IT-iștii. IT-iștii lucrează cu capul și au nevoie să consume cafea de calitate. Consumă Sfânta Elena, Kopi Luwak și Jamaica. Aici mă refer la IT-iștii cu multă experiență. Acestea sunt primele cafele din lume”, a spus Gheorghe Florescu, cel mai cunoscut cafegiu din București, în exclusivitate pentru Spectacola.
Și Patriarhul Daniel alege o cafea bună și nu la îndemâna oricui. Este vorba despre cafeaua Divin, care se vinde cu 46 de lei pentru 100 de grame. Astfel că un kilogram ajunge la prețul de 460 de lei. „Un melanj rafinat, creat din trei cafele rare, crescute la altitudine, în trei dintre zonele cele mai propice creșterii cafelei de pe glob. Este o cafea intens aromată, cu gust plin și armonios, cu o notă vag exotică și tărie moderată”, se arată în descrierea produsului.
Gheorghe Florescu ne-a dezvăluit, însă, că Patriarhul nu își cumpără singur cafeaua. În schimb, un reprezentant al său este cel care se ocupă de achiziționarea acestei cafele deosebite.
„Foarte multă lume mi-a călcat pragul. Patriarhul Daniel spre exemplu, dar nu a venit aici la magazin. În numele lui a venit altcineva. Nu vine Patriarhul la un magazin, Patriarhul e Patriarhul. El nu vine la magazin”, a declarat Gheorghe Florescu, cel mai cunoscut cafegiu din București, în exclusivitate pentru Spectacola.
Gheorghe Florescu spunea că băutura pe care foarte mulți dintre noi o consumăm zilnic este de două tipuri: arabica sau robusta. Totodată, el a explicat și câteva criterii în funcție de aromă și tărie.
„Cafeaua este de două feluri: cafeaua lui Dumnezeu, care este cafeaua arabica, și cafeaua Diavolului, cafeaua robusta. Cafeaua robusta e de cinci ori mai cofeinizată decât cafeaua arabica. Și nu are niciun fel de aromă, decât tărie. Foarte mare tărie, niciun pic de aromă. Cafeaua arabica, aici e bomba, doar 10% e selecționată. Vă dați seama? Din 70%, doar 10% e selecționată. Cafeaua care inundă piața e neselecționată, nu e aleasă! Nu au, se face manual. Din această cafea, de 10%, doar 3% e de mare calitate. (...) Patriarhul bea cafea Divin. Nu numai Patriarhul. Starețul Mănăstirii Putna! Acolo, la Putna, a avut loc o întâlnire, o procesiune religioasă – au venit o grămadă de patriarhi, mitropoliți, episcopi, și aceștia au băut cafea. Prin intermediul unui Vicar Patriarhal, m-au contactat și au băut cafea Divin. Protocolul Mănăstirii Putna prevede cafea Divin și Patriarhul bea cafea Divin”, spunea Gheorghe Florescu în podcastul lui Ionuț Vulpescu.
VEZI ȘI: Mâncarea fierbinte duce la cancer. Mai consumi de astăzi ciorba așa? Prof. dr. Silviu Constantinoiu: S-a observat că femeile și copiii nu aveau astfel de probleme:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Valentina Miu
Categorie: Exclusiv
Daniela Simulescu, astrolog DC...
Daniela Simulescu a dezvăluit...
Mi-Th Influencer, emisiunea...