Exerciții MINUNE care te vor ajuta să adormi mai repede - potrivit oamenilor de știință
Oamenii de știință au descoperit că anumite exerciții pot îmbunătăți somnul, ajutându-vă să adormiți mai repede și mai mult timp.  

Faptul de a nu dormi suficient poate fi dăunător pentru sănătate. Dar majoritatea oamenilor se fac vinovați de faptul că nu acordă prioritate orei de culcare, deoarece viața ocupată le stă în cale.Lipsa somnului este legată de creșterea în greutate, colesterolul ridicat, hipertensiunea arterială, diabetul și inflamația, toate acestea putând agrava riscul de accident vascular cerebral, atac de cord și moarte prematură.

Pentru a afla în ce măsură exercițiile fizice pot îmbunătăți somnul, experții au împărțit aproape 400 de persoane supraponderale în patru grupuri.rimul grup nu a făcut exerciții fizice, al doilea a făcut exerciții aerobice, cum ar fi alergatul sau mersul pe bicicletă, al treilea a făcut exerciții de rezistență, iar al patrulea a combinat exerciții aerobice și de rezistență.Participanții au făcut exerciții fizice timp de trei ore pe săptămână, timp de un an, potrivit rezultatelor prezentate la Conferința American Heart Association Epidemiology, Prevention, Lifestyle & Cardiometabolic Health, potrivit The Sun.

Toți cei care au participat la studiu au raportat, de asemenea, calitatea somnului lor, cât timp au dormit și cât timp au petrecut efectiv în pat dormind. Rezultatele au arătat că 35 la sută dintre persoane aveau un somn slab la începutul studiului.Experții au analizat cât timp le-a luat oamenilor să adoarmă și tulburările de somn - cum ar fi sforăitul sau tusea, sau nevoia de a merge la toaletă.O formă de exerciții fizice a fost cea mai bună pentru îmbunătățirea somnului.

Autorul studiului, Dr. Angelique Brellenthin, de la Iowa State University din SUA, a declarat: "În timp ce atât exercițiile aerobice, cât și cele de rezistență sunt importante pentru sănătatea generală, rezultatele noastre sugerează că exercițiile de rezistență pot fi superioare atunci când vine vorba de a obține un somn mai bun pe timp de noapte."

Dr. Brellenthin, profesor asistent de kinesiologie, a declarat: "Dacă somnul dumneavoastră s-a înrăutățit vizibil în ultimii doi ani de stres, luați în considerare încorporarea a două sau mai multe sesiuni de antrenament de exerciții de rezistență în rutina obișnuită de exerciții fizice pentru a vă îmbunătăți sănătatea generală a mușchilor și a oaselor, precum și somnul."

Cum se face antrenamentul de rezistență 

În cadrul studiului, cei din grupul de rezistență au urmat un plan de exerciții fizice. Fiecare antrenament a durat o oră și a lucrat toate grupele majore de mușchi (picioare, șolduri, spate, abdomen, piept, umeri și brațe) într-o singură ședință, mai degrabă decât munca de izolare.

Aceștia au făcut între opt și 16 repetări din fiecare exercițiu pentru trei seturi.

Exercițiile au inclus:

Presă pentru picioare
Presă pe piept
Tracțiuni în jos
Încrucișarea picioarelor
Extensie a picioarelor
Biceps 
Împingerea tricepsului
Presă de umăr
Abdomene
Extensie lombară inferioară
Rotația trunchiului
Abducția șoldului

Dar oferă o idee despre tipul de exerciții pe care le puteți face pe parcursul unei săptămâni pentru a vă asigura că atingeți fiecare grup muscular. NHS spune deja că adulții ar trebui să facă exerciții care să lucreze toate grupele musculare majore cel puțin două zile pe săptămână. De asemenea, acesta recomandă cel puțin 150 de minute de activitate de intensitate moderată pe săptămână, cum ar fi mersul pe jos în pas vioi sau mersul pe bicicletă, sau 75 de minute de activitate de intensitate viguroasă pe săptămână, cum ar fi alergatul sau săritul. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autor: Romina Băluță | Dată: 05 Martie, 11:15

Sursa foto: Elena Merișoreanu, Facebook

Elena Merișoreanu dă de pământ cu artiștii care se plâng de pensiile prea mici: ”E o rușine. S-au câștigat saci de bani. Cântăm o oră și primim 1000 și ceva” EXCLUSIV

Captură video Youtube/ Vorbește lumea

Adela Popescu, gestul pe care îl face în fiecare vacanță all inclusive: „Mi-e rușine să spun”

Sursa foto: Carmen Harra și Delia, facebook/ colaj foto

Carmen Harra, dezvăluiri neașteptate despre sarcina Deliei, după ce i s-a prezis că va avea o fiică: „Îi este frică să nu se întâmple ceva dacă face acest copil”

Carmen Harra, foto Facebook

Divorțurile „anunțate” de Carmen Harra. Clarvăzătoarea a prezis destrămarea unor cupluri celebre: „Relația asta devine abuzivă și o să se termine foarte prost”

Sursa foto: Captură video/ Antena 3

Băutura MINUNE care curătă ficatul. Lidia Fecioru: „Se bea doar nouă zile”

Sursa foto: Sidonia Spătaru, captură Youtube/ Acces Direct

Văduva lui Dan Spătaru, de urgență la spital după ce s-a prăbușit în plină stradă: "Am zis să nu mă lovesc cu capul de trotuar și..."

Sursa foto: Carmen Iohannis, Facebook

Gafa vestimentară uriașă făcută de Carmen Iohannis la dineul NATO. Cum a fost poreclită Prima Doamnă

Sursa foto: Delia, instagram

Delia Matache, martoră la tragedia din Alpii italieni, Dolomiti. Mai mulți oameni au fost uciși de o avalanșă: "Sfatul meu e ca pasionaţii de munte să..."

Sursa foto: Brigitte Pastramă, Instagram

Florin Pastramă, primele declarații despre divorțul de Brigitte Sfăt: ”După ce se mai calmează lucrurile atunci...”

Sursa foto: Aurel Pădureanu și Cornelia Catanga, sursa facebook

Aurel Pădureanu, îngropat în datorii. Soțul Corneliei Catangă se confruntă cu probleme financiare: ''De unde să plătesc?”

Lumânare, foto Unsplash/ autor: CHIRAG K

Doliu în lumea muzicii populare. O mare artistă s-a stins din viață: „Bunul Dumnezeu să-i așeze sufletul unde drepții se odihnesc!”

Sfinții Apostoli Petru și Pavel, sursa foto Doxologia.ro

Sfinții Apostoli Petru și Pavel 2022. Tradiții și obiceiuri. Ce NU ai voie să faci în această zi de sărbătoare

Ce se întâmplă dacă înghiți guma de mestecat

Ai înghițit guma de mestecat? Iată ce se poate întâmpla...