Horoscop vineri, 22 noiembrie 2024. Previziuni pentru toate zodiile
Iată ce-ți rezervă astrele...
Karmen Herscovici a vorbit despre îmbinarea dintre mediul online și cel offline când este vorba despre modă, în special în ceea ce privește partea de vânzare. Și asta într-o lume în care online-ul pare că ne-a acaparat existența, iar dacă nu ești în online, ”nu exiști”.
”Aveam o asistentă tânără care mereu îmi spunea: online, online, online. A fost ok. Am vândut și în Franța.
Dar ce este foarte interesant cum învățăm din tot ce facem”, a declarat designerul Karmen Herscovici în emisiunea Mi-Th Influencer de la DC News TV și Spectacola, subliniind că ”nu exiști dacă nu ești în online”, dar că începând de anul trecut a făcut o schimbare de strategie trecând de la online la offline.
”Este foarte interesant cum am început să particip la târguri și să mă împrăștii în magazinele de concept ale designerilor din România. Urmează să ieșim din țară”, a mai spus Karmen Herscovici.
Întrebată care este modul în care se prezintă la aceste magazine de concept, Karmen Herscovici a afirmat că duce serii foarte mici.
”Două-trei dintr-o măsură, pe un model. Suplimentăm ce se cere, ce nu se vinde, se întoarce. E cu un pic de risc, căci sunt în multe magazine, plata este așteptată la termen. (...) Am învățat multe în cei 22 de ani. Și pot să învăț mai departe. M-am restrâns și extermalizez. Avem în atelier oameni care lucrează și ce avem mult, externalizăm.
Și sfătuiesc să se întâmple asta. Să nu fii limitat de oameni. În anii aceștia m-a ajutat foarte mult psihologia, să găsesc oameni”, a mai spus Karmen Herscovici.
În ceea ce privește personalul care lucrează pentru designerul Karmen Herscovici, aceasta a afirmat că ”sincer, vin spre mine. Nu am dat niciodată, în cei 22 de ani nu am dat anunț (n.r. de angajare). Mai găsesc la 40 și ceva de ani. Iar ultima achiziție, am lucrat cu băieți din India, foarte talentați.
Unul dintre ei chiar mi-a croit, știa să facă tipare, și este foarte interesant să descoperi alte lumi în casa ta”, a mai spus Karmen Herscovici, care dă și numele site-ului său, unde, potrivit designerului, la acest moment, sunt prezentate uniformele pentru saloane de înfrumusețare, acesta fiind cel mai recent proiect al creatorului de modă.
De altfel, un lucru important pe care designerul a ținut să îl sublinieze este acela că ”eu nu fac haine, ci creez încredere în tine, creez atitudine. Haina pe umeraș este o cârpă, e urât spus, dar este o cârpă. Dacă nu se energia, cu atitudinea clientului, nu se întâmplă nimic”.
”Site-ul este o chestie de sine-stătătoare. Cineva trebuie să pândească toate comenzile, cineva trebuie să pândească întrebările”, a spus realizatoarea Thea Haimovitz, subliniind că ea nu ar cumpăra online dacă nu primește răspunsuri de pe site-uri, moment la care Karmen Herscovici a afirmat că ea este persoana care răspunde la toate aceste întrebări de pe site.
”Printre picături. Există tehnici care ne învață cum să ne gestionăm ziua, cum să lucrăm cu noi, cum să punem cap la cap tot puzzle-ul zilnic, pentru că este o lume nebună și nu mai avem timp, nu ne mai facem timp să trăim.
Și atunci am găsit calea cum să pot să trăiesc, să mă bucur, căci am familie și doi băieși superbi și trebuie și ei să se bucure de mine”, a mai spus Karmen Herscovici.
Mai multe în video:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Sonia Baciu
Categorie: Lifestyle
Iată ce-ți rezervă astrele...
Anca Hâncu, doctor în...