Horoscop 25 noiembrie - 1 decembrie. Daniela Simulescu, previziuni pentru toate zodiile
Daniela Simulescu a dezvăluit...
Lăsați motorul mașinii să se încălzească
Încălziți autovehiculul, urmărind ca timp de cel puțin 2-3 minute să puneți uleiul în mișcare prin motor. Asigurați-vă că deschideți garajul și verificați dacă țeava de eșapament este liberă înainte de a încălzi un vehicul pentru a evita otrăvirea cu monoxid de carbon. Schimbarea vitezelor imediat ce porniți mașina nu permite uleiului să înceapă să curgă și să ungă piesele. Dacă vehiculul dumneavoastră stă peste noapte în frig, uleiul este mai puțin vâscos. Încălzirea motorului va permite uleiului să se subțieze și să curgă ca de obicei și să ungă toate piesele motorului, evitând deteriorarea diferitelor părți ale motorului dumneavoastră.
Verificați presiunea din anvelope
Presiunea aerului din anvelope trebuie verificată odată cu sosirea iernii. Presiunea în anvelope scade cu aproximativ o lira pe inch pătrat pentru fiecare scădere de 10 grade a temperaturii. Verificarea presiunii în anvelope la sfârșitul lunii octombrie nu va fi un indicator precis al presiunii din ianuarie, așa că verificați presiunea după ce s-a făcut frig. Pentru a fi în siguranță, verificați toate anvelopele o dată pe lună pentru a vă asigura că acestea sunt la o presiune adecvată pe tot parcursul sezonului.
Întreținerea bateriei
Mulți oameni au tendința de a ignora bateriile mașinilor lor până când apare o problemă. Se presupune adesea că bateria va funcționa întotdeauna. Cu toate acestea, vremea rece solicită mai mult bateriile, deoarece motoarele sunt mai greu de pornit, iar bateriile nu sunt la fel de puternice atunci când este frig. Pe măsură ce vă pregătiți mașina pentru iarnă, faceți să vă verificați bateria pentru a vă asigura că funcționează la eficiență maximă. Dacă nu este așa, luați în considerare înlocuirea acesteia înainte ca temperaturile să scadă prea mult.
Conexiunile cablurilor sunt, de asemenea, cruciale pentru performanța bateriei dumneavoastră. Dacă există coroziune pe conectori, scoateți cablurile, turnați o cantitate mică de bicarbonat de sodiu și apă pe coroziune și aceasta ar trebui să se desprindă cu ușurință.
Spălare și ceruire
Este o bună practică să vă spălați și să vă ceruiți mașina înainte de prima zăpadă. Când mașinile ies din fabrică, sunt tratate cu grund, strat de bază, vopsea și un finisaj transparent pentru a proteja zonele vizibile ale mașinii. Deoarece straturile de protecție se uzează în timp, ceruirea mașinii este cel mai bun mod de a o proteja de rugină și oxidare.
În plus față de ceruirea mașinii, ar trebui să o spălați cât mai des posibil (dacă vremea permite) pentru a curăța sarea și noroiul de pe șosea. Sarea poate provoca daune grave cadrului, caroseriei și părții inferioare a mașinii dumneavoastră. Când vă curățați mașina, asigurați-vă că ați curățat și partea inferioară. Sarea se adună în colțurile și crăpăturile de sub mașină și, dacă nu este îndepărtată, ar putea transforma metalul în rugină, potrivit hagerty.com
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News
Autorul articolului: Romina Băluță
Categorie: Lifestyle
Tagurile articolului: ger masina
Daniela Simulescu a dezvăluit...